در سال‌های گذشته تیم‌ها در جابجایی برخی از بازیکنان در قرارداد توافق قید می‌کردند که نباید در برابر تیم ما بازی کند. این قانون در زمان وضع از سوی رسانه‌ها من در آوردی و غیر حرفه ای لحاظ می‌شد، در حالی که اکنون شاهد هستیم در آنسوی مرزها هم برخی از باشگاه‌ها در جابجایی بازیکن […]

- بازی نکردن مقابل تیم سابق؛ قانونی که باز هم یقه ایرانی‌ها را گرفت!

در سال‌های گذشته تیم‌ها در جابجایی برخی از بازیکنان در قرارداد توافق قید می‌کردند که نباید در برابر تیم ما بازی کند. این قانون در زمان وضع از سوی رسانه‌ها من در آوردی و غیر حرفه ای لحاظ می‌شد، در حالی که اکنون شاهد هستیم در آنسوی مرزها هم برخی از باشگاه‌ها در جابجایی بازیکن به خصوص بصورت قرضی این قانون را قید می‌کنند.

تیم اتحاد کلبا در هفته بعدی لیگ برتر امارات به مصاف  شباب الاهلی می‌رود، اما در این بازی قادر به استفاده از بازیکن کلیدی‌اش یعنی مهدی قایدی نخواهد بود. مهدی قایدی که به صورت قرضی از شباب الاهلی به اتحاد کلباء آمده حق ندارد مقابل تیم اصلی‌اش بازی کند و این جزء بندهای قرارداد قرضی‌اش است.

شباب الاهلی با وجود اینکه تنها یک فصل از مهدی قایدی استفاده کرد اما به توانمندی‌های این بازیکن اشراف دارد و یکی از شروط انتقال قرضی‌اش به تیم اتحاد کلباء بازی نکردن در برابر شباب الاهلی بوده و همان طور که اشاره شد این شرط به صورت رسمی‌در قرارداد قید شده است. بنابراین مهدی قایدی مصاف اتحاد کلباء با شباب الاهلی را از جایگاه ویژه تماشا خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی