به گزارش زیرنویس، سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر هفتم  پلیس پیشگیری بیان داشت: سوم آبان ماه عملیات کلانتری ۱۰۹ بهارستان در حال گشت زنی در محدوده خیابان مازندران تهران به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند. وی گفت: متهمان در […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر هفتم  پلیس پیشگیری بیان داشت: سوم آبان ماه عملیات کلانتری ۱۰۹ بهارستان در حال گشت زنی در محدوده خیابان مازندران تهران به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت خانمی در خیابان رفته و اقدام به ربودن کیف وی میکنند که ماموران کلانتری   سریعا وارد عمل شده و متهمان به محض رویت گشت پلیس اقدام به فرار میکند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ صادقی پور ادامه داد: متهمان برای فرار با ماموران درگیر شده که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی متهمان زمینگیر و دستگیر شدند و با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد دارای سوابق متعدد در امر سرقت می باشند و همچنین از متهمان ۴ عدد تلفن همراه و یک دستگاه موتور سرقتی کشف شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۵ فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار این کلانتری قرار گرفت.

منبع خبر: رکنـا