شیائومی با عرضه‌ی خانواده‌ی پوکو X3 توانست بخشی از بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده را در اختیار بگیرد. این گوشی یکی از پرفروش‌ترین‌های سال ۲۰۲۰ به‌شمار می‌رود و در جاهایی مثل ایران هنوز هم دست مردم دیده می‌شود. در همان سال، شیائومی Mi 10T و شیائومی Mi 10T پرو دو قاتل پرچمدار چینی‌ها بودند که با […]

- این سه گوشی هیچ آپدیت دیگری دریافت نمی‌کنند!

شیائومی با عرضه‌ی خانواده‌ی پوکو X3 توانست بخشی از بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده را در اختیار بگیرد. این گوشی یکی از پرفروش‌ترین‌های سال ۲۰۲۰ به‌شمار می‌رود و در جاهایی مثل ایران هنوز هم دست مردم دیده می‌شود.

در همان سال، شیائومی Mi 10T و شیائومی Mi 10T پرو دو قاتل پرچمدار چینی‌ها بودند که با گلکسی S20 FE 5G رقابت می‌کردند. این دو گوشی هم از محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی به‌شمار می‌آروند.

کاربری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) فهرست گوشی‌های شیائومی را که دیگر به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت نخواهند کرد، اعلام کرد. سه گوشی پوکو X3، شیائومی می ۱۰ تی و می ۱۰ تی رو در این لیست حضور دارند.

قیمت گوشی شیائومی می ۱۰ پرو، پردازنده پرچمدار و نمایشگر ۱۲۰ هرتز، آن را به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۲۰ در چین و برخی از بازارها تبدیل کرده بود. قیمت گوشی برندهای دیگر با این مشخصات، بیشتر از می‌ ۱۰ تی پرو بود.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین