به گزارش زیرنویس، سرهنگ حمداله رحمتی پور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی از مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ ، مبنی بر وقوع تصادف بلوار شهید بهشتی به سمت کمالشهر کرج، بلافاصله‌ ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ حمداله رحمتی پور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی از مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ ، مبنی بر وقوع تصادف بلوار شهید بهشتی به سمت کمالشهر کرج، بلافاصله‌ ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک دستگاه ال ۹۰ سفید رنگ با یک تیر برق برخورد کرده است که متاسفانه در این حادثه راننده ۵۸ ساله خودروی ال ۹۰ به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شده است.

سرهنگ رحمتی پور با بیان اینکه ۲ نفر از سرنشینان این خودرو به علت آسیب دیدگی به بیمارستان منتقل شده اند، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان تصادفات پلیس راه، علت تصادف عدم توانایی راننده در کنترل خودرو اعلام شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز ، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا شاهدچنین حوادث ناگواری نباشیم.

منبع خبر: رکنـا