به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه و فلسطین، گفت: این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا در مسیر و تجربیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تأمل کنیم. وی ادامه داد: […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه و فلسطین، گفت: این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا در مسیر و تجربیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تأمل کنیم.

وی ادامه داد: در سایه خودباوری و توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری، کارهای بزرگی را می‌توان با دستان نسل جوان رقم زد؛ این مهم بزرگترین درس از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که برای همه ما به یادگار مانده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها می‌تواند به نسل جوان ما نشان دهد که اگر همت کنیم و در کنار یکدیگر و در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم می‌توانیم به دستاوردهای بسیار بزرگ دست یابیم.

دکتر زینلیان افزود: همچنین بایستی در این فرصتی که کنار یکدیگر جمع شده‌ایم، در مورد مسائل و مشکلات گفتگو و درصدد رفع آنها تبادل نظر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مفتخر هستیم در استانی زندگی می‌کنیم که بیشترین تعداد شهید را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است، همچنین مفتخریم در استان ما پس از پایتخت بیشترین تعداد دانشجو، پژوهشگر و اندیشمند در حال کسب علم و دانش هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان از لحاظ منابع انسانی در کشور کم‌نظیر است و یکی از شاخصه‌های اصفهان، منابع انسانی متبحر و متخصص در حوزه‌های مختلف است.

دکتر زینلیان افزود: همه این مسائل نشان می‌دهد که بایستی به نحو احسن از ظرفیت اصفهان در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شد.

وی ضمن اشاره به اینکه اصفهان پس از تهران بیشترین سهم از تولید منابع کشور را دارد، متذکر شد: طبق آمار منتشر شده متأسفانه استان اصفهان کمترین پشتیبانی مالی در پروژه‌های عمرانی از منابع دولتی را داشته که خود جای تأمل دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: این در حالی است که پروژه‌های متعدد استان در حوزه‌های مختلف نیازمند پشتیبانی است، پروژه‌هایی که اگر به بهره‌برداری برسند نه تنها مردم استان که مردم فلات مرکزی کشور از آن منتفع خواهند شد.

دکتر زینلیان ضمن اشاره به توانمندی‌های قرارگاه خاتم الانبیا، بیان کرد: امیدواریم ظرفیت‌های استان اصفهان بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد و مردم استان از تلاش‌های عالمانه و مجاهدانه قرارگاه خاتم‌الانبیا به بهترین نحو بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: از این رو دعوت می‌کنیم با همدلی و همراهی بیشتر از ظرفیت‌های قرارگاه خاتم الانبیا در راستای تحقق پروژه‌های کلان استان استفاده شود.

 

منبع خبر: رکنـا