معاون اجرایی استقلال: مدیریت باشگاه سکوت نمی‌کند و دفاع تمام قدی از نکونام خواهیم داشت
معاون اجرایی استقلال: مدیریت باشگاه سکوت نمی‌کند و دفاع تمام قدی از نکونام خواهیم داشت

مهدی روحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در خصوص اعلام حکم محرومیت موقت سرمربی استقلال، اظهار داشت: خوشبختانه شب گذشته با همت بچه‌ها و کادرفنی بازی مهمی را بردیم ولی خیلی متاسفیم از اینکه سرمربی ما به خاطر دفاع از تیم، بلافاصله محروم می‌شود. غیر از سرمربی یا مدیر باشگاه چه کسی باید از […]

مهدی روحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در خصوص اعلام حکم محرومیت موقت سرمربی استقلال، اظهار داشت: خوشبختانه شب گذشته با همت بچه‌ها و کادرفنی بازی مهمی را بردیم ولی خیلی متاسفیم از اینکه سرمربی ما به خاطر دفاع از تیم، بلافاصله محروم می‌شود. غیر از سرمربی یا مدیر باشگاه چه کسی باید از حق استقلال دفاع کند؟

ببینید چقدر سوت‌ها در قهرمانی فصل گذشته تاثیر گذار بود

وی افزود: آیا باید سکوت کنیم تا هرکه هرکاری دلش می‌خواهد انجام بدهد؟ آیا ما باید سکوت کنیم و مردم بیایند از حق تیم محبوب‌شان دفاع کنند؟! هواداران هم دیده‌اند که داوری‌ها از ابتدای فصل پدر تیم ما را درآورده، این باشگاه برای مردم است. چه کسی باید از حق آن‌ها دفاع کند؟ هرطور می‌خواهند رفتار می‌کنند اما باید به جامعه میلیونی هواداران استقلال احترام بگذارند. ما نمی‌گوییم به نفع ما سوت بزنند. فقط عدالت را رعایت کنند. قانون باید برای همه یکسان باشد، نه اینکه همه در اختیار یک تیم باشند تا استقلال و هوادارانش آسیب ببینند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: شما ببینید برای یک تیم چطور سوت می‌زنند. اتفاقی که فصل گذشته هم مشخص بود. با یک امتیاز قهرمان شدند اما ببینید در چند بازی سوت داور تاثیر گذار بود. چه زمانی برای استقلال این اتفاق افتاده است؟ با این شرایط سوال من این است که چه کسی باید حق استقلال را بگیرد؟ به جز نکونام و خطیر چه کسی نماینده این تیم و هوادارانش است؟

خطیر سکوت کرد تا بنزین روی آتش استقلال نباشد

وی تصریح کرد: استقلال را ویرانه به خطیر تحویل دادند. اگر او سکوت کرده به خاطر این است که نمی‌خواهد مشکلات چندبرابر شود. اگرحرف می‌زد شاید بنزین روی آتش می‌شد. دوستانی که قبلا در این باشگاه بودند، چه خیانت‌هایی که نکردند. الان استقلال در بحث سخت افزاری هم مشکلات زیادی دارد. چرا تیمی که اینطور با اتحاد و همدلی کار می‌کند، باید انقدر مغضوب باشد؟

- معاون اجرایی استقلال: مدیریت باشگاه سکوت نمی‌کند و دفاع تمام قدی از نکونام خواهیم داشت

برخی مصونیت دارند اما استقلالی‌ها باید سکوت کنند!

روحی با اشاره به اینکه نکونام حرف خاصی در کنفرانس خبری نزد و فقط از حق استقلال دفاع کرد اما با برخی صحبت‌ها حتی علیه رئیس فدراسیون برخوردی نمی‌شود، گفت: ما میزبان هستیم، علیه تیم ما اشتباه داوری می‌شود و بعد صدای هوادار در می‌آید اما آقایان ناراحت می‌شوند که سرمربی از حق تیمش دفاع می‌کند. دوستان دیگر شاید مصونیت دارند اما استقلالی‌ها حق حرف زدن ندارند. اگر نکونام برای استقلال حرف نزند چه کسی حرف بزند؟ این باشگاه مگر بی صاحب است؟ نکونام و خطیر هردو نماینده هواداران استقلال هستند.

مسئول اجرایی باشگاه استقلال، افزود: قطعا باشگاه از سرمربی خودش دفاع تمام قد خواهد کرد. مطمئن باشید تیم مدیریتی و در راس آن علی خطیر در مورد این موضوع سکوت نخواهند کرد. قطعا به این رای هم اعتراض می‌کنیم و هم دفاع تمام قدی از جواد نکونام خواهیم داشت.

وی در خصوص اطلاعیه پرسپولیس و شکایت این باشگاه از استقلال، عنوان کرد: جواب من همان جواب علی خطیر است. وارد بازی رسانه‌ای نمی‌شویم و  فقط با زبان قانون صحبت می‌کنیم. مدیرعامل باشگاه استقلال، یکی از با دانش‌ترین و کاربلدترین افراد فوتبال کشور ما است. هم خودش جوان است و هم تیم جوانی را آورده که همگی قطعا برای موفقیت استقلال، شبانه روز تلاش می‌کنند.

برخی خیانت کردند، برای خانواده‌شان از استقلال استفاده کردند و چوب حراج به این برند زدند

روحی گفت: با آمدن خطیر تلاش بر این است که آوار برداری شود و ریزش بیشتری نباشد. در چنین شرایطی نیاز داریم که هوادار، همدل و یکصدا باشد. آنچه که در باشگاه اتفاق می‌افتد را از رسانه‌های مرجع و منابع رسمی باشگاه دنبال کنند. عده‌ای که منافعشان از باشگاه استقلال قطع شده، تلاش می‌کنند چوب لای چرخ استقلال بگذارند و هواداران را به بیراهه بکشانند. برای زدن نام استقلال هزینه می‌کنند!

وی با اشاره به تامین برخی منابع مالی در زمان مدیریت خطیر، اظهار داشت: برخی که تا دیروز بودند نتوانستند یک ریال از اسپانسر پول بیاورند، امروز مدعی هستند اما مسبب اصلی هزینه‌های نجومی و این ویرانه هستند. متاسفانه هیچ کس هم آن‌ها را بازخواست نمی‌کند. هرکسی آمده به این هوادار و استقلال خیانت کرده و جایی هم  پاسخگو نبوده است. هرکه آمد هرکاری دلش خواست کرد. از نام و برند استقلال برای خودشان و خانواده‌شان استفاده کردند. چوب حراج به نام استقلال زدند. الان چرا باید قهقه بزنند و علیه استقلال شیطنت کنند؟ ۸۰۰ میلیارد بدهی استقلال فقط تا قبل از حضور خطیر است. مدیریت فعلی هزینه‌های جاری را هم بدهد با بدهی‌هایی که تازه می‌آیند چکار کند؟ به عنوان مثال فردا روزی موظفیم حق و حقوق سیلوا را کامل پرداخت کنیم.

- معاون اجرایی استقلال: مدیریت باشگاه سکوت نمی‌کند و دفاع تمام قدی از نکونام خواهیم داشت

نتوانستند هزارتومان درآمدزایی کنند اما دسیسه‌های امروز را مدیریت می‌کنند!

روحی افزود: این اتفاقات را چه کسی رقم زده است؟ چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ بعد هم مظلوم نمایی می‌کنند تا ذهن هوادار منحرف شود. هوادار استقلال نباید به آدم‌هایی که از استقلال و نام استقلال کاسبی نامشروع کردند، بها بدهد. خطیر به عنوان یک مدیر جوان و کاربلد نیاز به زمان دارد تا بتواند خرابه‌ها را بسازد اما لازم است که این زمان از طرف هواداران به او داده شود. این آرامش به وجود آمده در استقلال حاصل مردانگی خطیر و نکونام است. هوادار هم باید همگام با مدیریت و کادرفنی پیش برود، نه اینکه درگیر عوامل بیرونی شود.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در مورد انتقاداتی که از اسپانسر جدید استقلال می‌شود درحالیکه این اسپانسر مبلغ قابل توجهی را در اختیار باشگاه قرارداده، گفت: آقایانی که تا دیروز نتوانستند هزارتومان برای استقلال بیاورند، این دسیسه‌ها را مدیریت می‌کنند. خطیر که آمده بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان درآمدزایی کرده، این آقایان تا دیروز کجا بودند؟ آن‌ها از خود باشگاه هزینه کردند. سند مرغوبکار در گرو بانک است و در آینده چه کسی جواب می‌دهد؟ چرا از خود باشگاه وثیقه گذاشتتند و پول تهیه کردند؟ به خودشان زحمت می‌دادند و اسپانسر می‌گرفتند.

پرسپولیس دچار حاشیه شد، نگاه‌ها را به سمت استقلال معطوف کردند!

وی افزود: خطیر دنبال اتفاقات بزرگی در استقلال است. این قول را هم داده تا زمانیکه حضوردارد، تیم از آسیا حذف نشود. امیدوارم با همدلی اعضای تیم و باشگاه، امسال اتفاق خوبی بیفتد، بتوانیم تیم را به سمت قهرمانی ببریم و سال آینده در آسیا باشیم. مطمئن باشید درآینده اتفاقات بزرگی را با مدیریت خطیر شاهد خواهیم بود ولی نیازمند این است که هوادار با ما یکدل باشد و به هر شخصی اعتماد نکند. استقلال آنقدر بدخواه دارد که هرکاری کند و نتیجه بگیرد، اذهان عمومی را به سمت دیگری می‌برند. درحالیکه یک تیم دیگر دچار حاشیه شده اما اتفاقاتی را رقم می‌زنند که نگاه‌ها از آ‌نها برداشته و به سمت استقلال معطوف شود.

روحی تصریح کرد: مدیریت فعلی با احدی شوخی ندارد و برای گرفتن حق استقلال از هیچ کوششی هم دریغ نمی‌کند. خودمان را مدیر نمی‌دانیم. نماینده هواداران هستیم چون خودمان هوادار این تیم هستیم. آمده‌ایم خدمت به فایده کنیم. کاری که آقایان در چندسال نتوانستند انجام بدهند را در عملکرد چند ماهه خطیر ببینید. برای اینکه شان و اعتبار باشگاه استقلال حفظ شود، هر تلاشی می‌کنیم و از جان مایه می‌گذاریم. استقلال و هوادارش  باید سربلند باشند.

پایان پیام/





منبع: فارس