مصدومیت مانع حضور سعادتی در دیدار رده‌بندی شد
مصدومیت مانع حضور سعادتی در دیدار رده‌بندی شد

روز پنجم بیست‌وپنجمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان، امروز (شنبه – ۶ آبان) در شهر بوداپست کشور مجارستان با برگزاری دیدار‌های رده‌بندی و فینال اوزان مختلف در حال پیگیری است. در حالی که فاطمه  سعادتی نماینده کشورمان باید در دیدار رده‌بندی وزن ۵۵- کیلوگرم حاضر می‌شد، به دلیل مصدومیت نتوانست در تاتامی حاضر شود و به […]

- مصدومیت مانع حضور سعادتی در دیدار رده‌بندی شد

روز پنجم بیست‌وپنجمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان، امروز (شنبه – ۶ آبان) در شهر بوداپست کشور مجارستان با برگزاری دیدار‌های رده‌بندی و فینال اوزان مختلف در حال پیگیری است.

در حالی که فاطمه  سعادتی نماینده کشورمان باید در دیدار رده‌بندی وزن ۵۵- کیلوگرم حاضر می‌شد، به دلیل مصدومیت نتوانست در تاتامی حاضر شود و به مصاف آنژلیکا ترلیوجا از اوکراین برود. مصدومیتی روز چهارشنبه ۳ آبان ماه و در آخرین دیدار سعادتی برای او ایجاد شد تا شانس کسب مدال برنز جهان را از دست بدهد.  

سعادتی برای حضور در دیدار رده‌بندی، روز چهارشنبه ۳ آبان ماه ابتدا ۴ بر صفر چیرینه زاراتی از تونس را شکست داد و در ادامه ۳ بر ۲ مقابل والریا کومیزاکی از برزیل به برتری رسید. او در سومین مبارزه خود نیز ۵ بر صفر لوئیزا ابوریچه از الجزایر را شکست داد.  

نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم کاراته ایران در مرحله یک چهارم نهایی یک بر صفر مغلوب ایوت گورانووا از بلغارستان شد، اما با حضور کاراته‌کا بلغاری در دیدار نهایی به جدول شانس مجدد بازگشت. او در جدول شانس مجدد با نتیجه یک بر صفر اسما شریف از فرانسه را شکست داد و به دیدار رده‌بندی رسید.  

با عدم حضور سعادتی در دیدار رده‌بندی، پرونده کاراته ایران در این دوره با کسب مدال نقره مهدی خدابخشی و مدال برنز سجاد گنج‌زاده بسته شد.  

باشگاه خبرنگاران