چرا رئیسی در میتینگ انتخاباتی اصولگرایان حاضر نشد؟
چرا رئیسی در میتینگ انتخاباتی اصولگرایان حاضر نشد؟

یکی از اعضای شورای وحدت اظهار کرده که رئیسی را وارد فضا‌های انتخاباتی و رقابت‌های گروه‌ها و سلیقه‌ها نکنیم و اجازه دهیم دولت کار خودش را انجام دهد

 

خبرآنلاین نوشت: اولین گردهمایی انتخاباتی اصولگرایان، از سوی حامیان و یاران قالیباف و شورای ائتلاف ذیل عنوان «مبنا» یا همان مجمع بیداری نیروهای انقلاب برگزار شد. میتینگ انتخاباتی که حدادعادل و محسن رضایی در کنار قالیباف حضور داشتند. گرچه در این گردهمایی انتخاباتی بر مولفه «وحدت» بارها و بارها تاکید شد اما جای خالی برخی چهره های تشکیلاتی چون باهنر و پورمحمدی که ذیل شورای وحدت فعالیت می کنند در این جلسه مشهود بود.

سیدشهاب الدین صدر از چهره های شاخص شورای وحدت که به این جلسه دعوت نشده، می گوید؛«در مورد اینکه از شورای وحدت برای حضور در آن جلسه دعوت کرده بودند یا خیر، باید بگویم من که عضو هیئت عالی شورای وحدت هستم اطلاعی ندارم که یک چنین دعوتی شده باشد»

وی درباره حضور معاون رئیس جمهور در این گردهمایی و اظهارات مطرح شده مبنی براینکه رئیسی دوست داشت در گردهمایی باشد اما نتوانست، گفت« اتفاقی که افتاد این بود که به صورت گسترده اعلام کردند که قرار است آقای رئیسی هم در این گردهمایی سخنرانی کند. اینجا نکته‌ای که باید به همه گروه‌های سیاسی تذکر داد این است که رئیس جمهور نباید توسط یک جریان سیاسی خاص مصادره شود و در رابطه با انتخابات یک برخورد منصفانه و بی‌طرفانه داشته باشد و برای اصل انتخابات و مشارکت بالا و رقابتی شدن آن تلاش خودش را انجام دهد.»

منبع: اطلاعات انلاین