رستگاری ساپینتو در تبعید!/ ساپینتو از روی سکوها شاهد پیروزی تیمش بود
رستگاری ساپینتو در تبعید!/ ساپینتو از روی سکوها شاهد پیروزی تیمش بود

آپوئل موفق شد برای ششمین دیدار متوالی به پیروزی رسیده و صدر جدول را از آن خود کند.

 

به نظر می‌رسد که آپوئل در غیاب ریکاردو ساپینتو نتایج بهتری را کسب می‌کند چرا که این تیم در یک مسابقه دیگر از رقابت‌های لیگ برتر قبرس برنده از زمین خارج شد.

در دیداری از هفته نهم لیگ قبرس، آپوئل در زمین کارمیوتیسا به میدان رفت و موفق شد به لطف گل‌های اندونگالا و کویلیتایا با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود عبور کرده و سه امتیاز شیرین را به دست بیاورد.

بدین ترتیب، آپوئل با ۲۰ امتیاز و البته یک بازی بیشتر نسبت به آپولون لیماسول موفق شد صدر جدول رده بندی لیگ قبرس را از آن خود کند.

ریکاردو ساپینتو در این بازی نیز به دلیل محرومیت غایب بود و از روی سکوها نظاره گر عملکرد شاگردانش بود. پس از درگیری‌هایی که در دیدار برابر آنورتوسیس رخ داد، او به مدت چهار ماه از حضور روی نیمکت تیم محروم شد.

سرمربی پرتغالی در هفته بیست و سوم لیگ قبرس در تاریخ ۱۴ بهمن می‌تواند به کنار زمین بازگردد. از زمان اعلام رأی، او ۱۷ بازی تیمش را از دست می‌داد که البته با صعود آپوئل به دور دوم جام حذفی، دوری او از نیمکت تیم افزایش پیدا می‌کند.

این چهارمین دیداری بود که آپوئل بدون ساپینتو به میدان می‌رفت که این تیم در تمامی این مسابقات برنده از زمین خارج شده است. به طور کلی تیم سرمربی سابق استقلال در ۶ دیدار قبلی خود به پیروزی رسیده که نشان دهنده روند خوب آپوئل است.

منبع: خبـر ورزشی