بمب‌های امریکایی تحت رصد سپاه پاسداران هستند
بمب‌های امریکایی تحت رصد سپاه پاسداران هستند

خبرآنلاین نوشت: همزمان با اوج گرفتن جنگ در غزه و تهدید ایران از سوی اسرائیل و آمریکا، مقامات بلندپایه نظامی ایران نیز در چندین نوبت هم نسبت به عواقب ادامه یافتن این جنگ هشدار داده اند هم برای مقابله با هر تهدیدی از سوی دشمنان اعلام آمادگی کرده اند. آنچنان که روز گذشته، سردار رمضان […]

- بمب‌های امریکایی تحت رصد سپاه پاسداران هستند

خبرآنلاین نوشت: همزمان با اوج گرفتن جنگ در غزه و تهدید ایران از سوی اسرائیل و آمریکا، مقامات بلندپایه نظامی ایران نیز در چندین نوبت هم نسبت به عواقب ادامه یافتن این جنگ هشدار داده اند هم برای مقابله با هر تهدیدی از سوی دشمنان اعلام آمادگی کرده اند.

آنچنان که روز گذشته، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران ضمن تاکید براینکه اگر بمباران علیه غزه و حمایت‌های آمریکا و شهادت فلسطینی‌ها تداوم داشته باشد در آن صورت منطقه منفجر خواهد شد، به مقامات آمریکایی هشدار داد تحرکات آن‌ها از سوی جمهوری اسلامی رصد می‌شود.

او گفت: واشنگتن حامی اول رژیم صهیونیستی است و این کشور پل هوایی برای ارسال تجهیزات نظامی و بمب‌های وحشتناک به رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

سردار شریف با تاکید براینکه تمام پایگاه‌های آمریکایی و پرواز‌های آن‌ها رصد می‌شود، گفت: عملیات ارسال بمب‌های آمریکایی به صهیونیست‌ها رصد و پیگیری می‌شود.

منبع: اطلاعات انلاین