به گزارش زیرنویس از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع،با اشاره به سهم ۸۰ درصدی راکبان موتورسیکلت سوار و عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت در اصفهان، اظهار کرد: در اصفهان ۵۴ درصد جانباختگان تصادفات به راکبان موتورسیکلت و ۲۶ درصد هم به عابران پیاده اختصاص دارد. وی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی ترافیک در […]

- سهم۵۴ درصدی جانباختگان موتورسوار در اصفهان

به گزارش زیرنویس از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع،با اشاره به سهم ۸۰ درصدی راکبان موتورسیکلت سوار و عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت در اصفهان، اظهار کرد: در اصفهان ۵۴ درصد جانباختگان تصادفات به راکبان موتورسیکلت و ۲۶ درصد هم به عابران پیاده اختصاص دارد.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی ترافیک در اصفهان، تصریح کرد: مقدمات تعدادی برنامه در حوزه آموزش و ارتقا سواد ترافیک توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و با همکاری شهرداری فراهم شده است که به زودی شهروندان آگاه خواهند شد. هدف از اجرای این طرح ها پیشگیری از حادثه توسط راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین علت فوت راکبان موتورسیکلت ورود ممنوعه به بزرگراه است، گفت: رویکرد فرهنگی در دستور اهداف پلیس راه و پلیس راهور استان اصفهان قرار گرفته است و با همکاری شهرداری قرار است که از آذرماه تبلیغات محیطی به پیام های فرهنگ سازی موتورسیکلت سواران اختصاص یابد.

منبع: خبـرآنلاین