امید عالیشاه که آخرین بار در دیدار مقابل گل گهر سیرجان (بازی هفته هفتم) در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس به میدان رفته بود از تاریخ شانزدهم مهرماه تاکنون تنها ۲ دقیقه در دیدار با استقلال تاجیکستان برای پرسپولیس بازی کرد. سرمربی پرسپولیس برای حفظ آمادگی امید عالیشاه در دیدارهای رسمی این بازیکن را در مصاف […]

- حضور کمرنگ کاپیتان در ترکیب پرسپولیس

امید عالیشاه که آخرین بار در دیدار مقابل گل گهر سیرجان (بازی هفته هفتم) در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس به میدان رفته بود از تاریخ شانزدهم مهرماه تاکنون تنها ۲ دقیقه در دیدار با استقلال تاجیکستان برای پرسپولیس بازی کرد.

سرمربی پرسپولیس برای حفظ آمادگی امید عالیشاه در دیدارهای رسمی این بازیکن را در مصاف مقابل ملوان از دقیقه ۶۵ به جای سعید صادقی به ترکیب اصلی پرسپولیس اضافه کرد تا با استفاده از تجربه این بازیکن شرایط تهاجمی تیمش را تقویت کند.

ناگفته نماند؛ امید عالیشاه تا پیش از این دیدار در مصاف مقابل آلومینیوم اراک(۲۶ دقیقه) و گل گهر سیرجان(۹۰ دقیقه) به میدان رفته و این سومین بازی اش در لیگ برتر برای پرسپولیس بود. این در حالی است که او در لیگ قهرمانان آسیا در ۳ دیدار به مدت ۱۰۷ دقیقه به میدان رفته است.

بازیکن هجومی و با تجربه مازندرانی پرسپولیس در این فصل مدتی هم با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم کرد اما حضور این بازیکن در دیدار با ملوان از شرایط مطلوب و آمادگی بدنی او خبر می‌دهد.

منبع: خبـر ورزشی