بازیکن ملوان: پرسپولیس از دست ما در رفت!
بازیکن ملوان: پرسپولیس از دست ما در رفت!

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، رضا جعفری بعد از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس  در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ پرسپولیس  از دست ما در رفت. حق‌مان بود که با تفاضل گل بازی را ببریم. نمی‌دانم شاید به خاطر بازی یا اسم پرسپولیس بود که موقعیت‌ها را از دست دادیم. باز خدا را شکر که حداقل امتیاز را گرفتیم.  […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، رضا جعفری بعد از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس  در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ پرسپولیس  از دست ما در رفت. حق‌مان بود که با تفاضل گل بازی را ببریم. نمی‌دانم شاید به خاطر بازی یا اسم پرسپولیس بود که موقعیت‌ها را از دست دادیم. باز خدا را شکر که حداقل امتیاز را گرفتیم.  چمن ورزشگاه نسبت به بازی‌های اول و دوم خیلی بهتر شده اما هنوز جای کار دارد. 

وی در مورد  اینکه ملوان بازی جذابی را به نمایش گذاشت، گفت: ما یک تیم با شخصیت هستیم و با برنامه و تاکتیک بازی می‌کنیم.با حضور تارتار در ملوان این تیم شخصیت تیمی‌اش را دارد و امیدوارم بتوانیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

جعفری در مورد اینکه در ثانیه‌های آخر بازی موقعیت ۶ به تک را از دست دادید، عنوان کرد: شاید آن لحظه مغلوب اسم پرسپولیس شدیم شاید اگر با  تیم دیگری بازی داشتیم گل می‌شد. باید روی ضربات‌ آخرمان کار کنیم و از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم.

وی در مورد حضور بانوان هوادار در ورزشگاه گفت: آقای تارتار گفته بود اگر کل ورزشگاه را بخواهند با بانوان تماشاگر پر کنند ورزشگاه پر می‌شود. من تجربه بازی در تیم دیگری را نداشتم با نساجی هم در تهران تمرین می‌کردیم اما در انزلی همگی فوتبال سهم و فوتبال دوست هستند خوشحالم که در این تیم بازی می‌کنیم و امیدوارم که هواداران را خوشحال کنیم.

بازیکن ملوان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه به آقای گلی فکر می‌کنید، اظهار داشت: همه به آقای گلی فکر می‌کنم اما من سعی می‌کنم ابتدا در اختیار تیم باشم و به روند تیم کمک کنم و ان‌شاءالله به دستاوردهای فردی هم برسم.

پایان پیام/





منبع: فارس