تارتار: امروز دیدم یار دوازدهم با ماست
تارتار: امروز دیدم یار دوازدهم با ماست

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: امروز در ورزشگاه دیدم ۹۰ درصد ورزشگاه هوادار ملوان هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهدی تارتار بعد از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت:می‌خواهم تشکر ویژه از هواداران داشته باشم. هر شهری بودم هر وقت با پرسپولیس و استقلال بازی داشتیم ۹۰ درصد جو ورزشگاه به سود این ۲ تیم بود اما امروز در ورزشگاه دیدم ۹۰ درصد ورزشگاه هوادار ملوان هستند و سفیدپوش هستند و فهمیدم که یار دوازدهم با ماست.خیلی دوست داشتم با برد بازی تمام می شد تا در شهرمان جشن و سرور برپا شود ولی بدشانس و کم دقت بودیم. از بازیکنان ممنون هستم با تیم بزرگی داشتیم و پا پس نکشیدند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: شاید از نظر مالکیت پرسپولیس شرایط بهتری داشت اما از نظر موقعیت گلزنی ما موقعیت های بهتری داشتیم اگر خودمان را باور می‌کردیم، می توانستیم برنده مسابقه باشیم؛ ضمن احترام به تیم بزرگ پرسپولیس ، شخصیت تیمی ما شکل گرفته و نباید دچار غرور بشویم و باید همین روند را ادامه بدهیم.

تارتار درمورد آب پاشی در زمین گفت: اتفاق است پیش می‌آید، برای هر دو تیم این وضعیت بود.

وی در مورد داوری گفت: صادقانه بخواهم بگویم کاظمی یکی از بهترین داوران فوتبال ماست. در حال حاضر با رفتن فغانی با داشتن چنین داورانی می توانیم بگوییم که داوران خوبی پرورش بدهیم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه حق ملوان برد بود ، گفت: در همه بازی‌ها گل زده بودیم بازی با استقلال هم یک پنالتی را از دست دادیم و آن بازی و این بازی باید خودمان را باور می کردیم اگر مهاجمان ما درست تصمیم می گرفتند و مثل همه بازی ها برای گلزنی اقدام می کردند می توانستیم در این دوبازی هم گل زنی کنیم.موقعیت گلزنی به حریف ندادیم و ساختار دفاعی خوبی داریم و همه زحمت کشیدند و از آنها تشکر می کنیم اما باید بیشتر کار کنیم و ما مربیان باید طوری بازیکنان را از نظر ذهنی قوی کنیم که در بازی با تیم های بزرگ هم بتوانند این توپ ها را گل کنند.

منبع: فارس