علی نعمتی بعد از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل ملوان انزلی در مورد هجمه علیه پرسپولیس اظهار کرد: از آنها می خواهند به تیمی که سه  جام قهرمانی گرفته احترام بگذارند اینکه در مورد سرمربی و هیات مدیره ما صحبت می‌کنند بی‌احترامی است. فرار رو به جلو نکنند. وی افزود: همه باهم این کار را […]

- واکنش بازیکن پرسپولیس به قطع وعده ناهار/ به تیمی که سه قهرمانی متوالی داشته احترام بگذارید!

علی نعمتی بعد از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل ملوان انزلی در مورد هجمه علیه پرسپولیس اظهار کرد: از آنها می خواهند به تیمی که سه  جام قهرمانی گرفته احترام بگذارند اینکه در مورد سرمربی و هیات مدیره ما صحبت می‌کنند بی‌احترامی است. فرار رو به جلو نکنند.

وی افزود: همه باهم این کار را انجام دادیم فرار رو به جلو است ما سه قهرمانی متوالی فصل قبل داشتیم  همه از باشگاه ما خبر دارید  ما با مشکلات قهرمان شدیم اما پول‌هایشان را باشگاه صنعتی و تیمی دیگر که قراردادشان را کم کرده‌اند گرفتند ولی بازیکن ۱۶ میلیون تومانی و ۱۲۰ میلیون تومانی فقط فرار رو به جلوست و بی‌احترامی است ما فقط قهرمانی دست آوردیم در ۶ سال اخیر فقط ۶ قهرمانی داشتیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه باور می کنید بازیکن استقلال ۱۲۰ میلیون تومان قراردادش باشد گفت: شما واقعا باور می‌کنید!؟ خیلی خنده‌دار است و همه هجمه‌ها را سمت تیم ما می‌آورند.

نعمتی درمورد قطع وعده ناهار پرسپولیس گفت: مشکل زیاد بوده است.

بیشتر بخوانید: طعنه آتشین افشین پیروانی به استقلالی‌ها؛ حداقل یک قهرمانی بیاورید بعد اظهار نظر کنید!

منبع: خبـر ورزشی