فداکار: باید پرسپولیس را حداقل با اختلاف ۲ گل شکست می‌دادیم
فداکار: باید پرسپولیس را حداقل با اختلاف ۲ گل شکست می‌دادیم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سهیل فداکار در مورد تساوی ملوان مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: بازی خوبی بود. کاملا یک طرفه و به سود تیم ما بود. حق ما واقعا ۳امتیاز بود. هم نیمه اول و هم نیمه دوم سوار بازی بودیم. باید حداقل با اختلاف یکی دو گل پرسپولیس را می‌بردیم. وی افزود: در […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سهیل فداکار در مورد تساوی ملوان مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: بازی خوبی بود. کاملا یک طرفه و به سود تیم ما بود. حق ما واقعا ۳امتیاز بود. هم نیمه اول و هم نیمه دوم سوار بازی بودیم. باید حداقل با اختلاف یکی دو گل پرسپولیس را می‌بردیم.

وی افزود: در هربازی برنامه خاص خودش را داریم. بازی خیلی خوبی ارائه دادیم. خداراشکر مردم راضی بودند ولی حیف که به ۳ امتیاز نرسیدیم.

بازیکن ملوان درمورد حضور پرشور هواداران خانم و آقا در این دیدار، گفت: باید جایگاه و سکوهای خراب شده را درست کنند تا تماشاگر بیشتری بیاید. تماشاگران ملوان خیلی بیشتر از این هستند. خیلی‌ها هم نتوانستند بیایند. حیف شد که نتوانستیم با ۳ امتیاز خوشحالشان کنیم.

فداکار در خصوص اینکه آیا از حمایت‌ها رضایت دارد، عنوان کرد: صددرصد. خداراشکر همه چیز خوب بوده و ان‌شاالله ادامه داشته باشد.

پایان پیام/





منبع: فارس