کنسرت امیر تتلو خواننده جنجالی و پرحاشیه ایرانی به دلیل توهین و بی ادبی به زنان ایرانی در آلمان کنسل شد. لغو کنسرت این خواننده در آلمان پس از جنجال فروش ۱۳ هزار بلیت برای این کنسرت به ایرانی ها، واکنش های فراوانی را باعث شده است. بنا بر اعلام تیم برگزاری این کنسرت در […]

کنسرت امیر تتلو خواننده جنجالی و پرحاشیه ایرانی به دلیل توهین و بی ادبی به زنان ایرانی در آلمان کنسل شد. لغو کنسرت این خواننده در آلمان پس از جنجال فروش ۱۳ هزار بلیت برای این کنسرت به ایرانی ها، واکنش های فراوانی را باعث شده است.

بنا بر اعلام تیم برگزاری این کنسرت در آلمان، لغو این اجرا که قرار بود ۲۸ اکتبر (۶ آبان) در سالن بزرگ رودولف وبر آرنا برگزار شود «به درخواست» آقای مقصودلو صورت گرفته است. برگزاری آن به زمانی موکول شده که «تحت تاثیر فعالیت‌های سیاسی» نباشد. هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری این کنسرت اعلام نشده است.

بنابر اعلام برگزارکنندگان کنسرت در آلمان، مشکلات اخذ ویزا برای سه نفر از اعضای گروه هم یکی از دلایل لغو این کنسرت بوده است. منبعی نزدیک به آقای مقصودلو لغو این کنسرت را تائید کرده است.

در پی انتشار تبلیغات این کنسرت در آلمان، گروهی از فعالان ایرانی ساکن اروپا کارزاری را برای لغو این اجرا به راه انداختند که منجر به برگزاری تجمعاتی هم شد.

برگزارکنندگان این کنسرت در آلمان می‌گویند که بیش از ۶ هزار و پانصد بلیت فروخته شده بود که حالا قرار است بهای آن به خریداران مسترد شود»

پویان مختاری و امیر تتلو

تتلو چقدر ضرر کرد؟

امیر تتلو که بعد از مدتها قرار بود به ارزوی خود برسد و در اروپا کنسرت برگزار کند بعد از حواشی اخیر دچار مشکل شده است. ابتدا خبر دستگیری و تعیلق درآمد یوتیوب آمد که تکذیب شد. حالا اما کنسرت او در آلمان لغو شده است.

امیر بهاری در مورد این کنسرت نوشته است: توییتی خواندم مبنی بر اینکه ۱۳ هزار ایرانی بلیت کنسرت تتلو در برلین را خریده‌اند. سایت مجموعه «رودولف وبر» را پیدا کردم و دیدم بله از بلیت‌های کنسرت امیر تتلو تعداد اندکی باقی مانده است. جلوتر متوجه شدم ظرفیت سالن دقیقا ۱۲۶۵۰ صندلی است، قیمت بلیت ۷۰ تا ۲۰۰ یورو است.

با این فرض که میانگین قیمت ۱۳۰ یورو باشد و ۱۲ هزار بلیت فروش رفته باشد و قیمت یورو را هم ۵۳ هزارتومان در نظر بگیریم، چیزی بیش از هشتادوُدو میلیارد تومان درآمد بلیت فروشی این کنسرت است.

۷۵ میلیارد تومان درآمد تتلو

آلبرت‌ هال لندن با حدود ۵۲۰۰ صندلی را ظاهرا بین ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار اجاره می‌دهند. اگر سالن رودولف را ۵۰ هزار دلار به تتلو اجاره داده‌ باشند و تتلو هم ۱۰۰ هزار دلار هزینه کرده باشد (که محال است)،از این عدد ۷.۵ میلیارد کسر می‌شود. یعنی باز بیش از ۷۵ میلیارد تومان گیر تتلو می آمد.

سحر رحمانی عشق جدید تتلو

ه‌اند.

منبع خبر: رکنـا