ناپولی ۲ – ۲ میلان/ هر تیم فاتح یک نیمه
ناپولی ۲ – ۲ میلان/ هر تیم فاتح یک نیمه

در یکی از مهمترین دیدار‌های هفته دهم سری آ ایتالیا، تیم‌های ناپولی و میلان در ورزشگاه دیگو مارادونای شهر ناپل به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در نیمه اول تیم میلان بازی بهتری به نمایش گذاشت و اولیویه ژیرو مهاجم باتجربه و فرانسوی این تیم ۲ […]

- ناپولی ۲ - ۲ میلان/ هر تیم فاتح یک نیمه

در یکی از مهمترین دیدار‌های هفته دهم سری آ ایتالیا، تیم‌های ناپولی و میلان در ورزشگاه دیگو مارادونای شهر ناپل به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در نیمه اول تیم میلان بازی بهتری به نمایش گذاشت و اولیویه ژیرو مهاجم باتجربه و فرانسوی این تیم ۲ بار در دقایق ۲۲ و ۳۱ با ضربه سر دروازه الکس مرت را باز کرد. ناپولی در این نیمه کاملا بهم ریخته بازی کرد و به جز از دست رفتن یک فرصت عالی و دروازه خالی از سوی پولیتانو، فرصت چندانی برای جبران نتیجه به دست نیاورد.

در نیمه دوم، اما ورق برگشت و پولیتانو و راسپادوری در دقایق ۵۰ و ۶۳ بازی را به تساوی کشاندند. در این نیمه میلان بود که نتوانست بازی خوبی ارائه دهد و ناپولی حتی فرصت پیروزی هم داشت، اما نتوانست از موقعیت‌های بعدی استفاده کند تا بازی با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

با این نتیجه که بیشتر به نفع سایر مدعیان به خصوص اینتر و یوونتوس بود، میلان و ناپولی پشت سر این دو تیم در جدول قرار گرفتند و با ۲۲ و ۱۸ امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم هستند.

باشگاه خبرنگاران