جنگ جهانی سوم در لیگ بیست‌وسوم!/ یحیی و پرسپولیسی‌ها علیه استقلال و نکونام
جنگ جهانی سوم در لیگ بیست‌وسوم!/ یحیی و پرسپولیسی‌ها علیه استقلال و نکونام

پس از تساوی پرسپولیس و ملوان در انزلی، یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی و چند بازیکن این تیم علیه استقلالی‌ها مصاحبه کردند و طعنه زدند.

 

پس از پایان دیدار پرسپولیس و ملوان در انزلی، ماجرای پربحث کم کردن قراردادها توسط اعضای تیم استقلال به کنفرانس یحیی هم کشیده شد و او به کنایه گفت باید کل قراردادم را کم می‌کردم تا مهاجم خارجی جذب می‌شد!

او در پاسخ به اینکه آیا می‌شود یک بازیکن یا مربی چند میلیارد از قراردادش را کسر کند گفت: “نمی‌دانم چنین چیزی امکان دارد یا خیر.” گل‌محمدی همچنین در مورد دقایقی که بدون مهاجم تخصصی بازی کردند و مشکل گلزنی تیمش گفت: «وجود یک مهاجم با کیفیت برای هر تیمی به‌خصوص تیمی که در آسیا، لیگ و جام حذفی بازی می‌کند، نه یکی بلکه دوتا بازیکن با کیفیت باید وجود داشته باشد اما نمی‌دانم، این مشکلات مالی و محدودیت‌هایی که وجود داشت اجازه نداد با بازیکنانی که مدنظرمان بود قرارداد ببندیم و الان هم سخت شده کارمان ولی باید تلاش بیشتری می‌کردیم. باید کل قراردادم را کم می‌کردم تا این اتفاق می‌افتاد!»

تجربه نشان داده که معمولا جواد نکونام سرمربی استقلال چنین مصاحبه هایی علیه خودش و تیمش را بدون پاسخ نمی‌گذارد.

در این صورت شاید باید منتظر یک جنگ بزرگ در لیگ بیست و سوم باشیم. جنگی که دو تیم پایتخت می‌توانند جرقه آن را بزنند اما ممکن است پای سایر تیم ها نیز وسط کشیده شود. باید منتظر ماند و دید!

منبع: خبـر ورزشی