حمله تند رسانه صهیونیستی به نتانیاهو: او عروسک همسرش است
حمله تند رسانه صهیونیستی به نتانیاهو: او عروسک همسرش است

این رسانه نوشت: او (نتانیاهو) به گونه‌ای صحبت می‌کند که گویی در یک کمپین انتخاباتی سخنرانی می‌کند، وی باید مسئولیت اتفاقات رخ داده را بر عهده بگیرد. ما در حال حاضر نمی‌توانیم نتانیاهو را به عنوان نخست وزیر بپذیریم؛ نتانیاهو فاقد صلاحیت است. واللا در ادامه آورده است: اسرائیل در وضعیت جنگی است، اما نخست‌وزیر […]

- حمله تند رسانه صهیونیستی به نتانیاهو: او عروسک همسرش است

این رسانه نوشت: او (نتانیاهو) به گونه‌ای صحبت می‌کند که گویی در یک کمپین انتخاباتی سخنرانی می‌کند، وی باید مسئولیت اتفاقات رخ داده را بر عهده بگیرد. ما در حال حاضر نمی‌توانیم نتانیاهو را به عنوان نخست وزیر بپذیریم؛ نتانیاهو فاقد صلاحیت است.

واللا در ادامه آورده است: اسرائیل در وضعیت جنگی است، اما نخست‌وزیر ندارد و فردی که پیراهن مشکی به تن دارد و همچنان شعار می‌دهد، نخست‌وزیر نیست، بلکه یک شبح، یک تصویر یا مترسکی پر شده از پارچه‌های کهنه در نقش نخست‌وزیر است؛ این حقیقت است؛ بنیامین نتانیاهو فاقد صلاحیت است.

این رسانه همچنین اعلام کرد: وی از آمادگی جسمانی و روانی برخوردار نیست و فاقد ظرفیت اخلاقی است و باید هرچه سریع‌تر صندلی خود را خالی کند. مبارزان در غزه حضور دارند. مشکل این است که مبارزان غزه نیز می‌دانند که در جریان جنگ با آنها، او همچنان مشغول خدشه وارد کردن به آبروی مقامات ارشد است. مردی که باید مدت‌ها پیش مسئولیت اتفاقات را بر عهده می‌گرفت، مسئولیت را به دوش همه می‌اندازد.

واللا نوشت: بنیامین نتانیاهو «عروسک پارچه‌ای» است که توسط همسرش اداره می‌شود.

این وبسایت عبری زبان با طرح خواسته‌ای از اعضای حزب لیکود تاکید کرد: پنج فرد شجاع در لیکود باید با نتانیاهو ملاقات کنند؛ وقتی پنج نفر جمع شوند، ۱۰ و سپس ۲۰ نفر هم هم‌صدا خواهند شد و آنها باید به نتانیاهو بگویند؛ «بی‌بی کار تمام شده است و تو باری بر دوش اسرائیل هستی، بگذار لیکود تصمیم بگیرد و فردی را به صورت موقت جایگزین تو بکند و نتانیاهو برکنار شود.

کابینه رژیم صهیونیستی و به ویژه نتانیاهو به دلیل ناتوانی در دفع عملیات «طوفان الاقصی» و ناتوانی ارتش این رژیم در محافظت از شهرک نشینان، با اتهامات گسترده مخالفان سیاسی خود از یک سو و شهرک نشینان از سوی دیگر مواجه است.

مقاومت فلسطین به رهبری گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس ۱۵ مهر عملیات غافلگیرکننده‌ای را تحت عنوان «طوفان الاقصی» آغاز کردند و همزمان با حملات راکتی، حمله زمینی را به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه غلاف غزه انجام دادند.

این عملیات امروز (دوشنبه) وارد بیشت و چهارمین روز شده و حملات راکتی و موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به جنایات صورت گرفته علیه غیرنظامیان در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

این عملیات ترس به جان ساکنان این شهرک‌ها انداخته و بیشتر آنها این شهرک‌ها را تخلیه و از منطقه فرار کردند.

منبع: اطلاعات انلاین