پرداختی ۲۳درصدی، چالش جدید در مس رفسنجان
پرداختی ۲۳درصدی، چالش جدید در مس رفسنجان

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتبال مس رفسنجان روز شنبه در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر مهمان پیکان تهران بود و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. ساکت الهامی پس از این دیدار در جمع اعضای تیم اعلام کرد که دیگر همراه تیم نخواهد بود. سرمربی مس رفسنجان تصمیم به کناره گیری خودش […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتبال مس رفسنجان روز شنبه در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر مهمان پیکان تهران بود و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

ساکت الهامی پس از این دیدار در جمع اعضای تیم اعلام کرد که دیگر همراه تیم نخواهد بود. سرمربی مس رفسنجان تصمیم به کناره گیری خودش را به اطلاع مسئولان باشگاه نیز رسانده اما هنوز درخواست کتبی ارائه نکرده است.

الهامی که نسبت به مسائل مالی و وضعیت پرداختی‌ها در تیم مسی معترض است، روز گذشته نیز در تمرین ریکاوری تیم حضور پیدا نکرد تا موضوع جدایی او پررنگ تر شود. گفته می‌شود سقف پرداختی‌های فصل جدید تاکنون ۲۳ درصد بوده که همین مساله اعتراض سرمربی مس رفسنجان را به همراه داشته است. این در حالیست که تعدادی از اعضای تیم مطالباتی را نیز از سال گذشته دارند.

تمرینات تیم مس رفسنجان امروز تعطیل است و بازیکنان قرار است از فردا برنامه‌های تیمی را برای بازی با فولادخوزستان ( روز جمعه ۱۲ آبان)  آغاز کنند.

به این ترتیب باید دید که مسئولان باشگاه مس رفسنجان الهامی را راضی به بازگشت می‌کنند یا با شروع مجدد تمرینات تیم، غیبت سرمربی ادامه دارد خواهد بود.

پایان پیام/





منبع: فارس