بازیکن سابق لیگ برتری به ۱۰ سال حبس محکوم شد
بازیکن سابق لیگ برتری به ۱۰ سال حبس محکوم شد

ماجرا از این قرار است که اختلاف بر سر انتقال یک لژیونر ایران به لیگ سطح پایین یکی از کشورهای همسایه باعث شده تا بازیکن سابق لیگ برتری تصمیم بگیرد تا به نوعی از ایجنت خود انتقام بگیرد. او برای این منظور  دو نفر را سراغ ایجنت خود که گلر سابق استقلال بوده و حتی […]

- بازیکن سابق لیگ برتری به ۱۰ سال حبس محکوم شد

ماجرا از این قرار است که اختلاف بر سر انتقال یک لژیونر ایران به لیگ سطح پایین یکی از کشورهای همسایه باعث شده تا بازیکن سابق لیگ برتری تصمیم بگیرد تا به نوعی از ایجنت خود انتقام بگیرد.

او برای این منظور  دو نفر را سراغ ایجنت خود که گلر سابق استقلال بوده و حتی سابقه حضور در تیم های پایه ایران را داشته می فرستد. تیم آدم ربا در نهایت به دستور بازیکن سابق لیگ برتری گلر سابق استقلال را به جنگل های تالش برده و بعد از ضرب و شتم شدید از خانواده اش درخواست دریافت ۵۰۰ میلیون پول می کنند. ماجرایی که در نهایت با لو رفتن مکان آدم رباها و دستگیری بازیکن سابق لیگ برتر به پایان می رسد. هر چند گلر سابق استقلال در این ماجرا به شدت آسیب دیده و دیه ۵۰۰ میلیونی برایش تعیین شده است.

در همین حال،  پرونده این آدم ربایی در دادسرا مراحل قانونی را طی کرده و دادگاه حکم ۱۰ ساله برای بازیکن سابق لیگ برتری در نظر گرفته است. اکنون این بازیکن با وثیقه دو میلیارد و پانصد میلیون تومانی فعلا آزاد است.

باشگاه خبرنگاران