سازمان ثبت احوال کشور با صدور یک اطلاعیه جدید،  اعلام کرد که  همه افراد مکلف به اعلام آخرین نشانی خود به سازمان ثبت احوال هستند  سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد این سازمان متولی مدیریت نشانی اشخاص  است . براساس اطلاعیه سازمان ثبت احوال  افراد موظفند ظرف ۲۰ روز از جابجایی، آخرین نشانی خود را […]

سازمان ثبت احوال کشور با صدور یک اطلاعیه جدید،  اعلام کرد که  همه افراد مکلف به اعلام آخرین نشانی خود به سازمان ثبت احوال هستند  سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد این سازمان متولی مدیریت نشانی اشخاص  است . براساس اطلاعیه سازمان ثبت احوال  افراد موظفند ظرف ۲۰ روز از جابجایی، آخرین نشانی خود را به سازمان ثبت احوال اعلام نمایند

 

اطلاعیه مهم ثبت احوال برای متقاضیان کارت ملی

روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد:بر اساس قانون افراد موظفند ظرف ۲۰ روز از جابجایی، آخرین نشانی خود را به ثبت احوال اعلام نمایند، لذا می توانند از طریق این سامانه و ورود به بخش درخواست تغییر نشانی نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.

راهنمای اعلام تغییر نشانی

سازمان ثبت اجوال در اطلاعیه ای اعلام کرد مطابق قانون چنانچه نشانی محل سکونت هر یک از هموطنان تغییر نماید می بایست آن را در اسرع وقت به اداره ثبت احوال اطلاع دهد.

ثبت تغییر نشانی محل سکونت در سامانه ثبت احوال ضروری است و شهروندان باید تغییرات نشانی محل سکونت خود را در سامانه ثبت احوال ثبت کنند.

براساس اعلام سازمان ثبت احوال توجه به موارد زیر ضروری است:

تغییر نشانی شما زمانی ثبت خواهد شد که پیغام “اطلاعات تغییر نشانی شما در پایگاه ثبت احوال ثبت شد.” را از سامانه دریافت نمایید.

لینک اعلام تغییر آدرس محل سکونت | اینجا را کلیک کنید 

این سامانه ویژه افراد زیر می باشد:

دارندگان کارت هوشمند ملی.

کسانی که نسبت به ثبت نام کارت هوشمند و دریافت رسید اقدام نموده اند.

اعلام تغییر نشانی از طریق این سایت رایگان می باشد.

اعلام تغییر نشانی از طریق این سایت منجر به صدور کارت جدید نخواهد شد.

امکان اصلاح اطلاعات فقط از طریق ثبت درخواست جدید میسر می باشد.

بیان فردا

+