به گزارش زیرنویس به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، پیرو اخطاریه نارنجی هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و گرد و خاک در شمال استان و بر اساس تصمیم مدیریت بحران استانداری، مدارس ابتدایی پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به دلیل احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک […]

- مدارس این شهرها امروز (سه‌شنبه) تعطیل شد

به گزارش زیرنویس به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، پیرو اخطاریه نارنجی هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و گرد و خاک در شمال استان و بر اساس تصمیم مدیریت بحران استانداری، مدارس ابتدایی پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به دلیل احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک ناشی از آن فردا سه شنبه ۹ آبان در ۲ نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان نیز از صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی خبر داد و گفت: فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تداوم خواهد داشت.

علی ملاشاهی بیان کرد: فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر فردا تا شامگاه چهارشنبه ۱۰ آبان به شکل رگبار و رعدوبرق، تندبادهای شدید لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق جنوبی این استان به ویژه در شهرستان‌های فنوج، لاشار، قصرقند و نیکشهر پیش‌بینی می‌شود.

وی به شهروندان توصیه کرد که از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی، رفتن به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین