به گزارش زیرنویس، رضا فلاح شامگاه هشتم آبان ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: شامگاه یکشنبه هفتم آبان طی تماس مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال احمر مبنی بر مفقود شدن یک کودک ۱۲ ساله در شهرستان زرند، بلافاصله دو تیم امداد و نجات به منطقه مذکور اعزام شد. وی با […]

به گزارش زیرنویس، رضا فلاح شامگاه هشتم آبان ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: شامگاه یکشنبه هفتم آبان طی تماس مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال احمر مبنی بر مفقود شدن یک کودک ۱۲ ساله در شهرستان زرند، بلافاصله دو تیم امداد و نجات به منطقه مذکور اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه کودک به دلیل مشاجره خانوادگی منزل را ترک کرده و در محدوده روستای ارجمندی منتهی به روستای بی‌بی حیات مفقود شده بود؛ افزود: نجاتگران پایگاه امدادونجات جمعیت هلال احمر شهرستان زرند از ساعت ۲۳:۲۵ شامگاه یکشنبه عملیات جستجو را آغاز کردند.

فلاح با اشاره به اینکه عملیات جستجو تا ساعت سه بامداد امروز دوشنبه ادامه داشت و با صلاحدید دستگاه‌های امنیتی این عملیات چندساعتی متوقف شد، بیان کرد: مجددا از صبح امروز دوشنبه هشتم آبان ماه جاری، عملیات جستجو و نجات از سر گرفته شد.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: بعدازظهر امروز بعد از ۱۶ ساعت تلاش نیروهای هلال احمر، کودک ۱۲ ساله در صحت و سلامت پیدا و به عوامل نیروی انتظامی تحویل داده شد.

وی افزود: این کودک تقریبا ۱۸ کیلومتر در حدفاصل دو روستای ارجمندی و بی‌بی حیات پیمایش داشته است.

منبع خبر: رکنـا