برند «سیکو» با تولید ساعت‌هایی با کیفیت بالا همراه با ظاهری خیره‌کننده، طرفداران بسیاری را در سراسر جهان دارد. تنوع زیاد در طراحی و رنگ‌بندی ساعت‌های سیکو باعث شده است که همه افراد با سلیقه‌های مختلف به محصولات این برند علاقه‌مند باشند. شرکت سیکو امروزه در اکثر کشورهای جهان نمایندگی رسمی دارد و محصولات […]

 

برند «سیکو» با تولید ساعت‌هایی با کیفیت بالا همراه با ظاهری خیره‌کننده، طرفداران بسیاری را در سراسر جهان دارد. تنوع زیاد در طراحی و رنگ‌بندی ساعت‌های سیکو باعث شده است که همه افراد با سلیقه‌های مختلف به محصولات این برند علاقه‌مند باشند. شرکت سیکو امروزه در اکثر کشورهای جهان نمایندگی رسمی دارد و محصولات خود را به‌صورت مستقیم عرضه می‌کند. 

برخی از سودجویان و فروشگاه‌های نامعتبر نمونه‌های تقلبی را به‌جای ساعت اصل سیکو در بازار عرضه می‌کنند. این نسخه‌ها شاید در ظاهر شبیه به ساعت‌های اصل سیکو باشند اما در عملکرد و کیفیت تفاوت‌های بسیاری دارند.

برای تشخیص ساعت اصل سیکو از تقلبی در این مطلب با ما همراه باشید تا ویژگی‌ها و راه‌های تشخیص آن را بیان کنیم.

ویژگی‌های ساعت‌ سیکو اصل

ساعت‌های سیکو اصل از مواد با کیفیت در رنگ‌بندی‌های متنوع تولید می‌شوند. این ساعت‌ها دارای طراحی‌های خلاقانه و مکانیزم‌های پیشرفته هستند. در ادامه به تعدادی از ویژگی‌های ساعت‌های اصل سیکو اشاره می‌کنیم:

کیفیت بالا

ساعت‌های اصل سیکو با کیفیت بالا و مقاومت بی‌نظیرشان شناخته می‌شوند. این برند برای تولید ساعت‌های خود از مواد اولیه مرغوبی مانند تیتانیوم، طلا، استیل، چرم و… استفاده می‌کند که باعث مقاومت و استحکام بالای آن‌ها می‌شود. شرکت سیکو برای ساخت شیشه ساعت‌ها از کریستال هاردلکس استفاده می‌کند. این نوع شیشه در برابر خش و ضربه مقاوم است و تنها در محصولات این برند دیده می‌شود. همچنین برند سیکو از موتورهای کینتیک در ساعت‌های خود استفاده می‌کند که طول عمر و کیفیت بیشتری دارند. 

قابلیت‌های مختلف

 ساعت‌های سیکو اصل دارای فناوری جی پی اس خورشیدی هستند که به‌صورت خودکار زمان را در هر موقعیت مکانی که باشید همگام با زمان محلی شما تنظیم می‌کند. برخی از مدل‌های سیکو نیز دارای کرنوگراف، نشانگر تقویم، مقاومت در برابر آب و ضربه هستند. 

ظرافت و طراحی دقیق 

ساعت‌های اصل سیکو ظرافت منحصر به فردی دارند. این ویژگی را حتی در بزرگ‌ترین سایز ساعت سیکو نیز می‌توانید ببینید. طراحان و سازندگان حرفه‌ای این کمپانی با دقت بسیار بالایی به مونتاژ قطعات ساعت‌ها می‌پردازند تا تمامی اجزا از نظم و هماهنگی برخوردار باشند. 

ص ساعت سیکو

راه‌های تشخیص ساعت سیکو اصل از تقلبی

برای تشخیص ساعت سیکو اصل از تقلبی، راه‌های متعددی وجود دارد که در ادامه به توضیح چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم:

کد رفرنس 

اولین راه تشخیص اصالت کالا، چک کردن کد رفرنس ساعت است. در پشت قاب ساعت‌های سیکو، کدی متشکل از اعداد و حروف وجود دارد. با وارد کردن این کد در سایت رسمی این برند می‌توانید اطلاعات و مشخصات دقیق مدل ساعت خود را مشاهده کنید.

صدای ناهنجار

صدای بلند و ناهنجار یکی دیگر از مواردی است که بر اساس آن می‌توانید ساعت سیکو اصل را از تقلبی تشخیص دهید. در قطعات داخلی ساعت اورجینال، به‌دلیل قرار گرفتن دقیق و منظم تمام قسمت‌ها کنار‌ یکدیگر، حرکات چرخ‌دنده‌ها بسیار روان است. همین موضوع باعث می‌شود تا ساعت سیکو اصل، هیچگونه صدای اضافی و ناهنجاری نداشته باشد. اگر ساعت را نزدیک گوشتان بردید و صدای تیک‌تاک واضح و بلندی شنیدید، به احتمال زیاد ساعت شما تقلبی است. 

وزن

به‌دلیل استفاده از فلزات گران‌بها و مرغوب در تولید ساعت‌های اصل سیکو، وزن آن‌ها معمولا بیشتر از نمونه‌های تقلبی است. هنگام خرید، ساعت را در دست خود بگیرید و اگر خیلی سبک بود به احتمال زیاد ساعت تقلبی است.

بسته‌بندی 

تمام ساعت‌های اصل سیکو در جعبه‌های باکیفیتی که بر روی آن‌ها لوگو و نام سیکو حک شده است، به فروش می‌رسند. همراه با جعبه دفترچه راهنما، کارت گارانتی، فاکتور فروش رسمی ساعت ارائه می‌شود. اگر هر کدام از این موارد همراه با ساعت شما ارائه نشد یا دارای کیفیت پایینی بودند به احتمال زیاد ساعت شما تقلبی است. 

گارانتی

ساعت‌های اصل سیکو دارای گارانتی و ضمانت‌نامه بین‌المللی هستند که همراه با ساعت ارائه می‌شود. با استفاده از این گارانتی می‌توانید در صورت آسیب دیدن محصول یا نیاز به تعمیر به نمایندگی رسمی سیکو مراجعه کنید. در صورتی‌که کارت گارانتی معتبر همراه با ساعت شما ارائه نشود به احتمال زیاد ساعت شما تقلبی است. 

ساعت سیکو

نمایندگی رسمی

مطمئن‌ترین روش برای تشخیص ساعت سیکو اصل خرید از نمایندگی‌های رسمی این برند است. شرکت سیکو امروزه محبوبیت بسیاری در جهان دارد و نمایندگی‌های خود را در سراسر جهان اعطا کرده است. شما می‌توانید با خرید از نمایندگی رسمی علاوه بر اطمینان بر اصالت کالا از خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند شوید. 

مشاهده و خرید از فروشگاه نیک گالری نماینده رسمی ساعت سیکو در ایران :

قیمت ساعت های اصل سیکو

ساعت‌های سیکو با توجه به کیفیت و امکانات متعددشان، قیمت مناسبی دارند و نسبت به سایر برندهای دیگر، خریدی مقرون به‌صرفه محسوب می‌شوند. همین موضوع نیز باعث محبوبیت دوچندان ساعت‌های سیکو در بازار شده است.

قیمت این محصولات بسته به مدل، جنس مواد اولیه، قابلیت‌ها و… بین ۵۰ تا ۵.۰۰۰ دلار است. این قیمت در بازار ایران به نوسانات ارز، نرخ تورم، هزینه حمل‌و‌نقل، مالیات و… بستگی دارد. 

جمع‌بندی

برند سیکو، با تولید ساعت‌هایی باکیفیت بالا و کاربردی تبدیل به یکی از کمپانی‌های معروف و بزرگ در این صنعت شده است. اکسسوری‌های این برند دارای امکانات مختلفی مانند جی پی اس خورشیدی، مقاومت بالا در برابر آب، مقاوم در برابر خش و ضربه، کرنوگراف، نشانگر تقویم و… هستند. این ساعت‌ها با توجه به امکاناتشان با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند. 

برخی از فروشگاه‌های نامعتبر نمونه‌های تقلبی را به جای ساعت سیکو اصل با قیمت‌های پایین‌تر یا بالاتر به‌فروش می‌رسانند. در این مطلب تلاش کردیم راه‌های تشخیص ساعت اصل سیکو را بیان کنیم. اگر به خرید ساعت‌های این برند علاقه‌مندید حتما به نمایندگی رسمی فروش سیکو در ایران مراجعه کنید.

 

منبع خبر: رکنـا