بقیه تیم‌ها برای رتبه‌های دوم و سوم بجنگند/ این «بچه بازی‌»ها را تمام کنید!
بقیه تیم‌ها برای رتبه‌های دوم و سوم بجنگند/ این «بچه بازی‌»ها را تمام کنید!

پیشکسوت استقلال تهران گفت: با اشتباهاتی که در داوری بازی‌های پرسپولیس رخ می‌دهد بقیه تیم‌ها باید به دنبال رتبه‌های دوم و سوم باشند! به گزارش «اطلاعات آنلاین»، باشگاه استقلال این روز‌ها با شکایت‌هایی روبرو شده تا تیم جواد نکونام ناخواسته با حواشی دست و پنجه نرم کند.درگیری این باشگاه و رقیبش یعنی پرسپولیس سبب شده […]

پیشکسوت استقلال تهران گفت: با اشتباهاتی که در داوری بازی‌های پرسپولیس رخ می‌دهد بقیه تیم‌ها باید به دنبال رتبه‌های دوم و سوم باشند!

- بقیه تیم‌ها برای رتبه‌های دوم و سوم بجنگند/ این «بچه بازی‌»ها را تمام کنید!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، باشگاه استقلال این روز‌ها با شکایت‌هایی روبرو شده تا تیم جواد نکونام ناخواسته با حواشی دست و پنجه نرم کند.
درگیری این باشگاه و رقیبش یعنی پرسپولیس سبب شده تا جنجال‌هایی را شاهد باشیم.
این موضوع و همچنین کیفیت رقابت‌های لیگ برتر، علتی بود تا با رضا حسن زاده مدافع اسبق آبی‌ها گفت و گویی را داشته باشیم.

رضا حسن زاده به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: بنده یک نکته را می‌گویم و شما همه چیز را متوجه شوید. بنده این لیگ را فاقد کیفیت می‌دانم. این لیگ هیچ چیزی برای ارائه ندارد. تیم‌ها افت کرده اند و نتایج مسابقات نشان می‌دهد که پیشرفتی نداشته ایم. از طرف دیگر برخی مسایل را می‌بینیم که از ضعف فنی تیم‌ها بدتر است. مثلا در بازی‌های پرسپولیس اتفاقاتی رخ می‌دهد که تاسف بار است.
وی افزود: در بازی‌های پرسپولیس آن اتفاقات داوری می‌افتد. این‌ها لذت دیدن بازی‌ها را می‌گیرد. بنده حتی بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان را نگاه نکردم و رفتم بازی گالاتاسرای و بایرن مونیخ را دیدم. کلا فوتبال ما جذابیت ندارد. هر کسی صحبت می‌کند می‌گوید داوری‌ها به نفع فلان تیم است و بقیه برای دومی و سومی می‌جنگند. در بازی پرسپولیس و گل گهر آن توپ که وارد دروازه شد و داور ندید خب این یعنی بقیه تیم‌ها باید برای رتبه‌های دوم و سوم و سوم بجنگند! البته با تمام این حرف‌ها من استقلال را قهرمان می‌دانم. آن‌ها با تمام این مسایل می‌جنگند. برای ما بردن پرسپولیس در دو دیدار رفت و برگشت ارزش قهرمانی دارد.
وی در ادامه اظهار داشت: بی برنامگی و ساختار غلط باعث شده فوتبال به اینجا برسد. این فوتبال به دردنخور نشده است. با اتفاقاتی که برای پرسپولیس و به نفع این تیم رخ داد همه بی انگیزه شدند. هم بازیکنان و هم مربیان.
حسن زاده درباره استقلالِ جواد نکونام گفت: استقلال نکونام خدا را شکر تا الان خوب بوده و انتظار از جواد همین بود. زمانی که هوادار می‌گفت نکونام باید بیاید، او را برای قهرمانی می‌خواست. با نکونام رتبه‌های دوم و سوم معنایی ندارد. ولی کار سختی دارد. هنوز بازی‌های سنگین جواد مانده است و آنجا عیارش مشخص می‌شود.
مدافع اسبق استقلال درباره ساختار دفاعی این تیم گفت: به نظر چیدمان خط دفاعی استقلال هنوز نفر اصلی اش را پیدا نکرده است. بالاخره مهدی هاشمی نسب آنجا است و استاد دفاع است و از وقتی هم آمده اوضاع بهتر شده است، اما هنوز کار دارند.
وی درباره شکایت‌های اخیر استقلال و پرسپولیس از هم گفت: من نمی‌دانم قانون من درآوردی فدراسیون درباره سقف بودجه به کجا می‌رسد. همه کشور‌ها بهترین نفرات را جذب می‌کنند تا کیفیت لیگ شان بالاتر برود و ما به دنبال افت هستیم. با این قانون لیگ ما از سطح روستایی به سطح کوچه‌ها برسد. آقایان، این قانون نه برای پیشرفت که برای زمین زدن فوتبال ایران است. شکایت‌های اخیر هم بچه بازی است و باید تمامش کنند. خواهش من از فدراسیون این است لیگ برتر را اسمش بردارند. این لیگ حرفه‌ای نیست. به قرآن نیست. مگر می‌شود ۱۵ کشور‌های دیگر سال‌ها از وی‌ای آر استفاده کنند و ما نداشته باشیم؟ این چه لیگ حرفه‌ای است؟ کجای این فوتبال حرفه‌ای است که باشگاه‌های بزرگش استادیوم اختصاصی ندارند.
حسن زاده در پایان درباره جنجال اخیر پس از صحبت‌های محمدحسین کنعانی زادگان گفت: خودش می‌داند. بازیکن پرسپولیس است و درباره اش نظری ندارم، اما باید یادش باشد که حرف زدم عوارض دارد. شخصیت آدم‌ها در صحبت کردن شان مشخص می‌شود.

منبع: اطلاعات انلاین