به گزارش زیرنویس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در جریان سفر به قطر با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دیدار و گفت وگو کرد. وزیر امور خارجه کشورمان که از امروز سه‌شنبه( ۹ آبان ) وارد دوحه شد، در این دیدار به […]

به گزارش زیرنویس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در جریان سفر به قطر با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان که از امروز سه‌شنبه( ۹ آبان ) وارد دوحه شد، در این دیدار به رایزنی در خصوص تحولات فلسطین پرداخت.

وزیر امور خارجه دو هفته قبل هم در سفر منطقه‌ای خود علاوه بر عراق، سوریه و لبنان با حضور در قطر با رهبران این کشور و مقاومت در خصوص بحران غزه به رایزنی پرداخت.

گفتنی است ، حسین امیرعبداللهیان ، وزیر امورخارجه در صدر هیأتی سیاسی امروز ( سه شنبه۹ آبان )  وارد دوحه پایتخت قطر شد و در بدو ورود مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.

دیدارها و رایزنی‌های امیرعبداللهیان در این کشور پیرامون آخرین تحولات فلسطین و بررسی راهکارهای جلوگیری از بحران غره و کشتار مردم توسط رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وزیر امور خارجه کشورمان چهار روز قبل در نشست اضطراری مجمع عمومی سازمان ملل گفته بود، ایران در کنار ترکیه و قطر آماده نقش آفرینی در خصوص آزادی اسرای غیرنظامی در عملیات طوفان الاقصی است.

منبع خبر: رکنـا