آقایان می‌دانند چه بلایی سر مردم آمده؟
آقایان می‌دانند چه بلایی سر مردم آمده؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین» انتشار گفتگویی از سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره وضعیت کشور و شعار انقلابی گری در دولت، با واکنش کاربران مواجه شد. او در بخشی از این گفتگو با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور گفت: انقلابی بعد از انقلاب معنایی ندارد. انقلاب سال ۵۷ بود، پس از آن […]

- آقایان می‌دانند چه بلایی سر مردم آمده؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین» انتشار گفتگویی از سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره وضعیت کشور و شعار انقلابی گری در دولت، با واکنش کاربران مواجه شد. او در بخشی از این گفتگو با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور گفت: انقلابی بعد از انقلاب معنایی ندارد. انقلاب سال ۵۷ بود، پس از آن حکومت به دست آمد. حکومت شرایط خاصی دارد که مهمترین رضایت مردم است. اگر رضایت مردم را نداشته باشد، نمی ماند. در این شرایط بحث آزادی ها و بحث معیشت مردم مطرح است. اکنون خیلی به مردم فشار می آید.

صدر تاکید کرد: من همین امروز که از مجمع تشخیص مصلحت نظام بیرون آمدم راننده یکی از آقایان به من گفت در این جلسات می دانند که با این مسائل اقتصادی چه بلایی به سر مردم می آید؟ بنابراین باید به فکر مردم باشیم. بنده به عنوان کسی که متخصص هستم می گویم که انقلابی بعد از انقلاب اصلا معنایی ندارد. باید به نظرات مردم چه سیاسی چه فرهنگی و اقتصادی توجه کرد تا ان شالله نظام تداوم داشته باشد.

متن کامل گفتگو را اینجــــــا بخوانید

منبع: اطلاعات انلاین