به گزارش زیرنویس، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری در تشریح این خبر بیان داشت: هشتم آبان ماه تیم عملیات کلانتری ۱۰۳ گاندی در حال گشت زنی در محدوده خیابان نفت شمالی تهران بودند که گزارشی شامل سرقت منزل توسط باند سارقان به دست ماموران رسید و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری در تشریح این خبر بیان داشت: هشتم آبان ماه تیم عملیات کلانتری ۱۰۳ گاندی در حال گشت زنی در محدوده خیابان نفت شمالی تهران بودند که گزارشی شامل سرقت منزل توسط باند سارقان به دست ماموران رسید و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی و مشاهده دوربین های مدار بسته مشخص شد سارقان با دو خودرو که شامل ۳ مرد و ۲ خانم می باشند با همکاری یکدیگر با  تشکیل باند ۵ نفره به سرقت از منازل محدوده گاندی می پردازند.

سرهنگ حسنوند اشاره کرد: پلاک یکی از خودرو ها شناسایی شد و یگان تجسس با به همراه داشتن دستور مقام قضائی مبنی بر جلب متهم در محل حاضر و موفق به دستگیری یکی از متهمان شدند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران در پایان افزود: متهم به بیش از ۲۰ فقره سرقت با همکاری همدستانش اعتراف و دستگیری ۴ نفر متهم دیگر پرونده، در دستور کار کلانتری ۱۰۳ گاندی قرار دارد.

منبع خبر: رکنـا