درویش عالی: نیوکالدونیا برای ما فرقی با برزیل و انگلیس ندارد
درویش عالی: نیوکالدونیا برای ما فرقی با برزیل و انگلیس ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، عرفان درویش عالی پیش از اعزام تیم ملی نوجوانان به جام جهانی زیر ۱۷ سال، اظهار داشت: همه تیم‌ها با آمادگی کامل وارد مسابقات می‌شوند و در این رده سنی به اسم‌ها نگاه نمی‌شود. برزیل، انگلیس و نیوکالدونیا برای ما فرقی ندارد. تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، عرفان درویش عالی پیش از اعزام تیم ملی نوجوانان به جام جهانی زیر ۱۷ سال، اظهار داشت: همه تیم‌ها با آمادگی کامل وارد مسابقات می‌شوند و در این رده سنی به اسم‌ها نگاه نمی‌شود. برزیل، انگلیس و نیوکالدونیا برای ما فرقی ندارد. تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیریم.

وی درمورد اینکه آیا فدراسیون فوتبال حمایت لازم را از این تیم به عمل آورده است، عنوان کرد: در تمام مقاطع کاستی‌هایی وجود دارد اما فدراسیون تا جایی که توانست حمایت کرد‌. تقریبا اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

کاپیتان تیم ملی نوجوانان درپاسخ به این سوال که آیا هدیه‌ای که امروز گرفتند راضی کننده بود، گفت: بله، از تمام افرادی که نگاه ویژه‌ای به این تیم دارند تشکر کرده و امیدواریم با زحمات و نتایج خوب‌ خودمان، جواب آن‌ها را بدهیم.

درویش عالی درمورد حضور نفراتی مثل یحیی گل‌محمدی، امیر قلعه‌نویی، مارکار آقاجانیان، مجتبی محرمی و ….در مراسم بدرقه تیم نوجوانان، عنوان کرد: خیلی این موضوع به ما انگیزه داد و سبب دلگرمی بازیکنان و کادرفنی شد تا بدانیم نگاه ویژه‌ای به فوتبال پایه کشور وجود دارد. امیدوارم جواب لطف‌شان را با عملکرد خوبمان بدهیم.

پایان پیام/





منبع: فارس