صبح همه دنبال پاسپورت بودند!
صبح همه دنبال پاسپورت بودند!

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره جنگ اوکراین گفت: صبح بیدار شدم و دیدم در گروه همه دنبال پاسپورت‌شان هستند و یک جو متشنجی است. به گزارش «اطلاعات آنلاین»، شهاب زاهدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی در فوتبال اوکراین فعالیت می کرد در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به اتفاقات پس از جنگ روسیه و اوکران […]

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره جنگ اوکراین گفت: صبح بیدار شدم و دیدم در گروه همه دنبال پاسپورت‌شان هستند و یک جو متشنجی است.

- صبح همه دنبال پاسپورت بودند!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، شهاب زاهدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی در فوتبال اوکراین فعالیت می کرد در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به اتفاقات پس از جنگ روسیه و اوکران اشاره کرد.

وی گفت: ما صبح بازی داشتم و همه چیز اوکی بود. من باید هشت صبح بیدار می‌شدیم که به فرودگاه برویم و به بازی برسیم. من، چون زود بیدار می‌شوم صبح ساعت ۶ و نیم بیدار شدم و دیدم در گروه همه دنبال پاسپورت‌شان هستند و یک جو متشنجی است. دیدم کلی میسکال دارم و وقتی جویای اخبار شدم، فهمیدم اصلا جنگ شده است و همه دنبال این هستند که بروند.

او ادامه داد: من هم به باشگاه رفتم و پاسپورتم را گرفتم. من حتی دو روز دیگر هم ماندم و فکر می‌کردم فضا آرام می‌شود، اما دیدم اوضاع بدتر می‌شود و بعد از سه روز با قطار خارج شدم. شهری که بودیم نزدیک‌ترین شهر به روسیه بود و ۲۰ ساعت با قطار رفتم. یک شهر مرزی به اسم لووف رفتم و آن شهر به لهستان و مجارستان مرز دارد، ولی مدیر برنامه‌ام گفت از مرز مجارستان و جایی که خیلی خلوت است خارج شو.

منبع: اطلاعات انلاین