حمله تند گوندوغان به بازیکنان بارسا
حمله تند گوندوغان به بازیکنان بارسا

به گزارش زیرنویس، ایلکای گوندوغان پس از باخت بارسلونا در ال‌کلاسیکو با بیانیه‌ای تعجب خود را از اینکه هیچ ناراحتی و عصبانیتی در تیم وجود نداشت، نشان داد. بارسا بعدازظهر شنبه با دو گل نیمه دوم جود بلینگام مقابل رئال مادرید ۲ بر یک شکست خورد. وی در این باره گفت: کاملا مشخص است که […]

به گزارش زیرنویس، ایلکای گوندوغان پس از باخت بارسلونا در ال‌کلاسیکو با بیانیه‌ای تعجب خود را از اینکه هیچ ناراحتی و عصبانیتی در تیم وجود نداشت، نشان داد. بارسا بعدازظهر شنبه با دو گل نیمه دوم جود بلینگام مقابل رئال مادرید ۲ بر یک شکست خورد.

وی در این باره گفت: کاملا مشخص است که هواداران ناامید شده‌اند اما پس از چنین بازی مهم و شکست، دوست دارم خشم و ناامیدی بیشتری در رختکن ببینم، این بخشی از مشکل ماست. گوندوغان ادامه داد: زمانی که می‌بازید اما می‌دانید می‌توانید بهتر بازی کرده، در موقعیت‌های خاص بهتر عمل کنید اما واکنشی نشان نمی‌دهید، باید احساسات بیشتری نشان داده شود. ما باید گام بزرگی در این زمینه برداریم در غیر این صورت رئال‌مادرید یا حتی تیم‌های دیگر از ما پیشی می‌گیرند. 

بازیکن بارسلونا خاطرنشان کرد: من به اینجا نیامده‌ام که این نوع بازی‌ها را ببازم یا اجازه دهم این شکاف‌ها ایجاد شود. من به عنوان یک بازیکن مسئولیت دارم که اجازه ندهم برای تیم این اتفاقات بیفتد.

موندو دپورتیوو اطلاعاتی را از منابعی در رختکن بارسلونا جمع‌آوری کرده است، اطلاعاتی در مورد آنچه که منجر به حمله گوندوغان به عملکرد بازیکنان تیم شده است. 

برخی منابع خبری دیگر گزارش دادند گوندوغان اعتقاد دارد اگرچه تیم قویست اما رهبر و مدیر در زمین ندارد. در هر صورت، اظهارات گوندوغان اگرچه برای برخی در رختکن غافلگیرکننده بود اما تا حد زیادی مثبت تلقی شد.

پایان پیام/





منبع: فارس