برخورد عجیبی بین بازیکنان ملوان و پرسپولیس رخ داد که می‌توانست باعث اخراج بازیکن تیم میزبان شود.

دانیال اسماعیلی‌فر و محمدحسین کنعانی‌زادگان از حرکت عجیب سهیل فداکار بازیکن ملوان در آخرین دقایق نیمه نخست مسابقه عصر یکشنبه در انزلی به شدت شاکی بودند. دانیال این عصبانیت را در میکسزون ورزشگاه انزلی و مصاحبه با خبرنگاران نشان داد و کنعانی‌زادگان هم در تماس با مجری برنامه فوتبال برتر تائید داشت حرکت او می‌تواند کارت قرمز داشته باشد.

در این صحنه سهیل فداکار با پرشی عجیب هم با آرنج ضربه‌ای به صورت دانیال اسماعیلی‌فر زد و ابروی او را شکافت هم اینکه با استوک روی پای کنعانی‌زادگان فرود آمد و هر دو نفر را مصدوم کرد.

این مصدومیت که ممکن بود کنعانی‌زادگان را از حضور در جام ملت‌های آسیا محروم کند و البته باعث شد تا ابروی دانیال اسماعیلی‌فر بخیه بخورد باعث عصبانیت پرسپولیسی‌ها شد و آنها اعتقاد داشتند این حرکت بازیکن تیم میزبان غیرورزشی و غیراخلاقی بوده و باید با جریمه سختی از سوی داور مواجه می‌شد.

صحنه غیرورزشی بازیکن ملوان علیه ۲ پرسپولیسی که داور ندید/ واکنش وحید کاظمی؛ می‌دیدم، اخراج می‌کردم!

جالب اینکه در همان لحظه بازیکنان پرسپولیس از وحید کاظمی داور مسابقه خواستند بازیکن ملوان را با کارت جریمه کند. آنها با تشریح صحنه برای داور و نشان دادن جراحت‌ها و آسیبی که دیده بودند به داور معترض شدند، اما وحید کاظمی به پرسپولیسی‌ها گفت صحنه را ندیده و اگر دیده بود حتما بازیکن ملوان را از زمین اخراج می‌کرد!

مشخص نیست در این صحنه کمک داور چطور نتوانست به داور وسط کمک کند و این صحنه از چشم تیم داوری این مسابقه در رفت.

بیشتر بخوانید

منبع: خبـر ورزشی