به تازگی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبرس ریکاردو ساپینتو را به دلیل شرکت در درگیری فیزیکی در جریان یکی از بازی‌های آپوئل ۴ ماه محروم کرده است که این رای از سوی کمیته تجدید نظر هم تایید شد. بعد از این اتفاق خبر رسید باشگاه آپوئل تصمیم به انتخاب جانشین برای ریکاردو ساپینتو گرفته است […]

- این بار خبر خوش به سرمربی سابق استقلال رسید!

به تازگی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبرس ریکاردو ساپینتو را به دلیل شرکت در درگیری فیزیکی در جریان یکی از بازی‌های آپوئل ۴ ماه محروم کرده است که این رای از سوی کمیته تجدید نظر هم تایید شد. بعد از این اتفاق خبر رسید باشگاه آپوئل تصمیم به انتخاب جانشین برای ریکاردو ساپینتو گرفته است اما به نظر می‌رسد باشگاه از این تصمیم صرف نظر کرده است، به این خاطر که آپوئل در غیاب ریکاردو ساپینتو به روی نیمکت هم به روند بازی‌های خوب خود و نتایج خوب ادامه داده است.

آپوئل با گذشته ۹ هفته از بازی‌های لیگ برتر قبرس با ۲۰ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر تیم دوم جدول رده بندی به حساب می‌آید و می‌توان گفت روند خوبی را با سرمربی سابق تیم استقلال داشته است. هم چنین خبر رسیده بازیکنان این تیم قبرسی هم مایل به ادامه حضور این مربی در تیم هستند. با وجود اینکه به دلیل رای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبرس نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند.

منبع: خبـر ورزشی