اشتباه بزرگ سرمربی تیم ملی؛ لغو بازی استقلال و پرسپولیس
اشتباه بزرگ سرمربی تیم ملی؛ لغو بازی استقلال و پرسپولیس

به نظر سرمربی تیم ملی مایل به برگزاری بازی‌های هفته دهم لیگ برتر نیست و شاید به این خاطر برنامه بازی‌های هفته دهم دستخوش تغییر یا لغو شود.

 

در صورتی که سرمربی تیم ملی مایل به برگزاری بازی‌های هفته دهم نباشد دیدار پرسپولیس در برابر سپاهان و استقلال در برابر تراکتور لغو خواهد شد. سازمان لیگ برای برگزاری بازی‌های هفته دهم در روزهای  ۱۹، ۲۰ و ۲۱ آبان برنامه ریزی کرده است اما امیر قلعه‌نویی علاقمند است تمرینات تیم ملی را از ۲۰ آبان آغاز کند.

این تصمیم به ضرر تیم ملی است و اگر امیر قلعه‌نویی روی عدم برگزاری بازی‌ها در هفته دهم تاکید کند باید گفت دچار اشتباه بزرگی می‌شود. به این خاطر که در فوتبال اروپا روی برگزاری بازی‌های لیگ تاکید زیادی می‌شود چون موجب می‌شود بازیکن در شرایط مسابقه در اردوی تیم ملی حاضر شود و در این شرایط کار سرمربی تیم ملی راحت می‌شود و تنها نیاز دارد برای بازیکنان باشگاهی تنها چند جلسه تمرین تاکتیکی و هماهنگی برگزار کند.

از ابتدای فصل تا به امروز بارها و بارها لیگ برتر به تعویق افتاده است و این موجب این شده که تیم‌ها چند بار تمرین بدنسازی انجام دهند! مصدومیت‌ها متوالی و پایین آمدن سطح کیفی بازی‌ها یکی از تبعات تعطیلی بی اندازه بازی‌های لیگ برتر  بوده و در ادامه دود این تصمیمان غلط به چشم تیم ملی خواهد رفت.

البته امیر قلعه‌نویی امروز در مصاحبه اش مدعی شد که هیچ گاه بازی‌های لیگ برتر به بهانه تیم ملی تعطیل نخواهد شد. اگر بازی‌های هفته دهم برگزار شود ادعای امیر قلعه‌نویی به اثبات می‌رسد.

منبع: خبـر ورزشی