زیرنویس، گروه بین الملل: حملات همه جانبه هوایی، توپخانه ای و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد و بر اثر این حملات روزانه تعداد زیادی از غیرنظامیان فلسطینی مقابل دیدگان نابینای کشورهای جهان شهید می‌شوند. برجای ماندن تعداد زیادی شهید در اثر حملات هوایی و توپخانه ای ارتش اشغالگر […]

زیرنویس، گروه بین الملل: حملات همه جانبه هوایی، توپخانه ای و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد و بر اثر این حملات روزانه تعداد زیادی از غیرنظامیان فلسطینی مقابل دیدگان نابینای کشورهای جهان شهید می‌شوند.

برجای ماندن تعداد زیادی شهید در اثر حملات هوایی و توپخانه ای ارتش اشغالگر علیه غزه

حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد. تنها در یک مورد از این بمباران‌ها علیه ۲ خانه مسکونی در خانیونس واقع در جنوب نوار غزه دست کم ۱۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

حملات توپخانه ای ارتش رژیم اشغالگر نیز علیه نوار غزه ادامه دارد به طوری که گزارش‌های رسانه‌ای از هدف قرار گرفتن شرق منطقه حجر الدیک واقع در مرکز نوار غزه توسط توپخانه دشمن حکایت دارد.

حملات چندجانبه اشغالگران علیه غزه

خبرگزاری فلسطینی معا نیز گزارش داد که حملات هوایی، توپخانه ای و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد. در جریان بمباران یک خانه مسکونی نزدیک مسجد الدعوه در اردوگاه النصیرات دست کم هفت فلسطینی به شهادت رسیدند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت بی سابقه‌ای محله الزیتون در جنوب غزه را بمباران کردند.

گلوله باران اشغالگران توسط نیروهای مقاومت در طولکرم

از سوی دیگر شبکه فلسطین الیوم به نقل از نیروهای واکنش سریع وابسته به گردان‌های شهدا الاقصی گزارش داد: نیروهای فلسطینی عناصر اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی که به شهر طولکرم یورش برده بودند در محور اردوگاه طولکرم با شلیک گسترده گلوله هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش درگیری‌های سنگینی میان دو طرف در محور مذکور رخ داده است.

حملات چندجانبه اشغالگران علیه غزه

همچنین گزارش‌هایی در خصوص حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه اردوگاه جنین منتشر شده است.

بر اساس این حملات تعدادی از فلسطینی‌ها مجروح شده اند. جوانان فلسطینی تلاش می‌کنند با پرتاب مواد منفجره دست ساز به سمت اشغالگران صهیونیست مانع از پیشروی آن ها در جنین شوند.

اشغالگران صهیونیست همچنین اردوگاه جنین را هدف حمله موشکی خود قرار دادند.

اذعان ارتش به هلاکت ۹ نظامی صهیونیست در شمال غزه

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی هلاکت تعدادی از نظامیان صهیونیست را تایید کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ۹ نظامی صهیونیست وابسته به گردان «گفعاتی» طی روز گذشته در جریان درگیری در شمال نوار غزه به هلاکت رسیده اند.

حملات چندجانبه اشغالگران علیه غزه

بر اساس این گزارش، صهیونیست‌های مذکور بر اثر اصابت یک موشک ضدزره در شمال غزه به هلاکت رسیده اند.

این در حالی است که مقامات رژیم صهیونیستی آمار نظامیان به هلاکت رسیده خود را دقیق اعلام نکرده و تنها بخشی از آن را رسانه‌ای می‌کنند.

در حال تکمیل

منبع: مـهر