گل‌محمدی: اینکه از یک جایگاه دیگر درمورد سرمربی حریف حرف بزنید، غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است
گل‌محمدی: اینکه از یک جایگاه دیگر درمورد سرمربی حریف حرف بزنید، غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی حساسی به لحاظ جدولی با صنعت نفت آبادان داریم. نفتی‌ها نیز انصافا جوان‌ها و باتجربه‌های خوبی دارد و با انگیزه بالا کار می‌کنند. سال گذشته شرایطی داشتند که عبدالله ویسی این تیم را در لیگ […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی حساسی به لحاظ جدولی با صنعت نفت آبادان داریم. نفتی‌ها نیز انصافا جوان‌ها و باتجربه‌های خوبی دارد و با انگیزه بالا کار می‌کنند. سال گذشته شرایطی داشتند که عبدالله ویسی این تیم را در لیگ برتر حفظ کرد که کارشان کمتر از قهرمانی نبود.

* پرسپولیس هنوز به آنچه مدنظر من است نرسیده 

وی ادامه داد: ویسی به شکل معجزه آسایی این تیم را در لیگ برتر نگه داشت و کار بسیار بزرگی انجام داد. ما هم به نسبت تیم آماده‌ای هستیم. شاید به خاطر برحخی مسائل شرایط فنی مدنظر خودم را نداشته باشیم اما آماده هستیم یک بازی خوب را انجام بدهیم. هفته گذشته برای ما خوب نبود . از لحاظ شکل بازی و کارهای فنی خیلی خوب نبودیم و متاسفانه امتیاز از دست دادیم.

* قطعا بازی با صنعت نفت جذاب می‌شود

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: این هفته تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هم بازی خوبی انجام داده و هم سه امتیاز را که هدف اصلی ما برای بازی فردا است به دست آوریم. اطمینان دارم با توجه به بازیکنان خوب و تکنیکی که تیم حریف و ما داریم، فردا شاهد یک دیدار جذاب و فنی از طرف ۲ تیم باشیم.

* احضار من به کمیته اخلاق به خاطر دفاع از خودم عجیب و غریب است

گل‌محمدی درمورد احضار خود به کمیته اخلاق به خاطر واکنش به اظهارات خانی، عضو هیات مدیره استقلال، تصریح کرد:  روز گذشته هم گفتم هرکسی باید جایگاه خودش را بداند و بفهمد از چه جایگاهی صحبت می‌کند. اگر این بحث‌ها را فردی بکند که فنی و در فوتبال است، کسی ناراحت نمی‌شود. من هم از این موضوع ناراحت بودم. اینکه او با اینگونه حرف زدن، احضار نمی‌شود اما وقتی در من در مقام دفاع از خودم بربیایم و هر ۲ احضار شویم ، عجیب و غریب است. 

* صحبت عضو هیات مدیره استقلال درمورد سرمربی پرسپولیس غیرمنصفانه و غیراخلاقی است

وی ادامه داد: من که چند روز پس از صحبت‌های او جواب داده و از خودم دفاع کردم اما متاسفانه هر ۲ را احضار کردند. اگر او به خاطر تخلفش احضار می‌شد، قطعا صحبتی نمی‌‎کردم و به آن موضوع نیز رسیدگی می‌شد. بحث من این است که باید جایگاه خود را بشناسید و درمورد حریف صحبت نکنید. اگر هم صحبتی دارید، باید درمورد تیم خودتان باشد. اینکه از یک جایگاه دیگر، درمورد سرمربی تیم حریف حرف بزنید، خیلی غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است.

ادامه دارد…

 

 





منبع: فارس