محکم کاری رئال در جذب امباپه
محکم کاری رئال در جذب امباپه

به گزارش زیرنویس، داستان کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن با رئال مادرید در دو فصل گذشته یکی از مهمترین اخبار نقل و انتقالات بود و در تابستان گذشته باعث درگیری امباپه با مدیریت باشگاه فرانسوی شد. پاریسی ها با انواع تهدید می خواستند قرارداد امباپه را در تابستان گذشته تمدید کنند یا او […]

به گزارش زیرنویس، داستان کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن با رئال مادرید در دو فصل گذشته یکی از مهمترین اخبار نقل و انتقالات بود و در تابستان گذشته باعث درگیری امباپه با مدیریت باشگاه فرانسوی شد.

پاریسی ها با انواع تهدید می خواستند قرارداد امباپه را در تابستان گذشته تمدید کنند یا او را بفروشند تا بتوانند مبلغی خوب از انتقالش به رئال مادرید به جیب بزنند.

اما ستاره فرانسوی مقاومت کرد و پاریس را ترک نکرد و پیشنهاد تمدید قراردادش را هم نپذیرفت. امباپه در شرایط کنونی تا تابستان سال آینده با پاریس قرارداد دارد و می تواند تابستان آینده به صورت رایگان راهی رئال شود.

در همین رابطه نشریه «OK Diario» اسپانیا امروز در خبری اختصاصی از گام جدید رئال مادرید برای گرفتن تضمین از کیلیان امباپه پرده برداشت.

این رسانه اسپانیایی نوشت: فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید از کیلیان امباپه می‌خواهد قرارداد اولیه‌ای را  با این باشگاه حداکثر تا ماه فوریه(زمستان) امضا کند.

رئیس باشگاه مادریدی تاکید کرده که امباپه باید این قرارداد اولیه را در زمستان امضا کند در غیر این صورت برنامه رئال مادرید در تابستان برای او تغییر می کند.

رئال مادرید نمی‌خواهد با اعلام چیزی به بازیکن فشار بیاورد، زیرا فلورنتینو پرز از او می‌خواهد فقط یک قرارداد اولیه امضا کند و هر زمان که بازیکن بخواهد اعلام رسمی خواهد شد.

پایان پیام/





منبع: فارس