سرمایه گذاری روی دونده‌های بالای ۳۰ سال منطقی است؟
سرمایه گذاری روی دونده‌های بالای ۳۰ سال منطقی است؟

افشین داوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد اینکه آیا کمیته فنی نتایج بازی های آسیایی را ارزیابی کرده است یا خیر، اظهار داشت: دوستان کمیته فنی مشغول کار هستند و از آنجا که من در بحث فنی دخالتی نمی کنم، تمام موارد را به آنها سپرده ام و هر تصمیمی بگیرند، […]

افشین داوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد اینکه آیا کمیته فنی نتایج بازی های آسیایی را ارزیابی کرده است یا خیر، اظهار داشت: دوستان کمیته فنی مشغول کار هستند و از آنجا که من در بحث فنی دخالتی نمی کنم، تمام موارد را به آنها سپرده ام و هر تصمیمی بگیرند، مار اجرایی خواهیم کرد، اما در مجموع همانطور که قبلا هم گفتم نتایج در مجموع خوب بود، اما باید خیلی بهتر از این شویم و جای کار زیادی داریم.

وی ادامه داد: هر پشتیبانی که لازم باشد را از نفراتی که برای کسب سهمیه المپیک شانس داشته باشند، انجام می‌دهیم و قرار است با کمیته ملی المپیک هم در این خصوص جلسه داشته باشیم.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه آیا سرمایه گذاری روی دوندگانی مانند فرزانه فصیحی و حسن تفتیان که بیش از ۳۰ سال دارند می تواند منطقی باشد یا خیر، گفت: باز هم می گویم کمیته فنی در مورد مسائل فنی باید نظر بدهد و ما تابع تصمیم آنها هستیم. من اصلا در این بخش ورود نمی‌کنم.

داوری در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون عنوان کرد: کار برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها در حال انجام است و پس از آن هر زمانی وزارت ورزش زمان ثبت نام از نامزدها را اعلام کند، ما کار را آغاز می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه تصمیم نهایی خودش برای حضور در انتخابات چیست، گفت: من کارمند وزارت ورزش هستم و هر تصمیمی که وزیر ورزش بگیرد، تابع هستیم. تاکنون هم صحبتی در این زمینه نداشته‌ام.

پایان پیام/





منبع: فارس