وحید امیری ستاره ملی پوش تیم پرسپولیس همچنان در شرایطی نیست که بتواند تیمش را در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان همراهی کند. اخبار رسیده از اردوی پرسپولیس در رابطه با بازیکن سرشناس سرخپوشان حاکی از آن است که کادر پزشکی این تیم قصد دارد بار دیگر از محل آسیب دیدگی این بازیکن عکسبرداری کند. […]

- وحید امیری روی لبه تیغ/ ستاره ملی‌پوش پرسپولیس و آینده‌ای مبهم

وحید امیری ستاره ملی پوش تیم پرسپولیس همچنان در شرایطی نیست که بتواند تیمش را در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان همراهی کند.

اخبار رسیده از اردوی پرسپولیس در رابطه با بازیکن سرشناس سرخپوشان حاکی از آن است که کادر پزشکی این تیم قصد دارد بار دیگر از محل آسیب دیدگی این بازیکن عکسبرداری کند.

با توجه به طولانی شدن مصدومیت وحید امیری این نگرانی وجود دارد که شاید این بازیکن مجبور شود باز هم به دوری اش از میادین فوتبال ادامه بدهد.

شرایط این بازیکن لحظه به لحظه به اطلاع یحیی گل محمدی می‌رسد اما با توجه به بازی بعدی پرسپولیس در چهارچوب اولین مسابقه دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در دوشنبه پایتخت تاجیکستان، گل محمدی پیگیر وضعیت وحید امیری شده اما ظاهراً هنوز پاسخ مشخصی به او داده نشده است.

گرچه وضعیت مبهم این روزهای وحید امیری قرار است با گرفتن یک ام آر آی روشن شود اما آنچه مسلم است این بازیکن فعلاً قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. قرار است یحیی و پزشک تیم بعد از بازی با صنعت نفت در این باره وضعیت امیری را دقیق بررسی کنند.

ناگفته نماند؛ پرسپولیس در چهارچوب هفته نهم پنجشنبه ۱۱ آبان به دیدار صنعت نفت رفته و سپس روز سه شنبه ۱۶ آبان برای مصاف با استقلال تاجیکستان راهی شهر دوشنبه این کشور خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی