گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال سرانجام توانست کارت بازی خود را بگیرد و مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت. این بازیکن نمایش خوبی در اولین حضورش ارائه نکرد اما کاملاً طبیعی است که باید به او فرصت داد چون هنوز کار زیادی تا هماهنگی و جا افتادن در جمع آبی‌پوشان دارد. نکته جالب توجه اینجاست […]

- پرسپولیس به دنبال مهاجم استقلال بود!/ چه کسی در اسپانیا این بازیکن را استقلالی کرد؟

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال سرانجام توانست کارت بازی خود را بگیرد و مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت. این بازیکن نمایش خوبی در اولین حضورش ارائه نکرد اما کاملاً طبیعی است که باید به او فرصت داد چون هنوز کار زیادی تا هماهنگی و جا افتادن در جمع آبی‌پوشان دارد.

نکته جالب توجه اینجاست که اطرافیان تیم استقلال مدعی‌اند بلانکو تا اواخر تابستان در لیست خرید یحیی گل محمدی قرار داشت و سرمربی پرسپولیس خیلی دوست داشت این بازیکن پیراهن قرمز را بر تن کند حتی به صورت غیر رسمی پیغام‌هایی هم داده شده بود اما نکونام به واسطه روابطی که در اسپانیا داشت، توانست بلانکو را راضی کند تا راهی استقلال شود.

البته این ادعا در حالی مطرح شده که مسئولان باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته مدعی شدند بلانکو حتی اگر هم در لیست خرید پرسپولیس بود، به دلایلی از این فهرست بیرون آمد.

منبع: خبـر ورزشی