شرایط عجیب مجیدی برابر قهرمان لیگ امارات
شرایط عجیب مجیدی برابر قهرمان لیگ امارات

سرمربی ایرانی اتحاد کلباء می گوید که با وجود غایبین زیاد، اما به بازیکنانش اعتماد کامل دارد.

 

اتحاد کلباء روز جمعه در هفتمین هفته از رقابت های ادنوک لیگ، به مصاف شباب الاهلی، مدافع عنوان قهرمانی این پیکارها می رود. فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از این بازی اعلام کرد که انتظار یک دیدار مشکل را دارد.

مجیدی در این نشست خبری گفت: با تیم بزرگ شباب الاهلی که فصل گذشته عنوان قهرمانی را کسب کرد، بازی خواهیم کرد و البته تقابل بسیار سختی برای ما خواهد بود.

وی افزود: ما در دیدار برابر شباب الاهلی، ۶ بازیکنمان را به همراه نداریم، اما شخصا در این خصوص احساس نگرانی نمی کنم.

وی ادامه داد: به همه بازیکنان تیم اعتماد زیادی دارم، زیرا آنها پتانسیل بالایی داشته و آمادگی کامل برای انجام یک بازی عالی مقابل یک تیم بزرگ را دارند.

مجیدی می گوید: اطمینان کامل دارم که بازیکنان می توانند از این فرصت استفاده کنند و توانایی های خود را در مقابل همه کسانی که این بازی را می بینند، نشان دهند.

سرمربی ایرانی کلباء گفت: متوجه هستیم که شباب الاهلی به دنبال پیروزی و کسب امتیاز در این مسابقه است. با بازیکنان صحبت کردیم و به آنها اطمینان دادیم که کسب پیروزی در این دیدار بسیار ضروری است و ما توانایی انجام این کار را داریم.

یعقوب حسن بازیکن تیم اتحاد کلبا نیز در این باره گفت: منتظر یک بازی قوی مقابل شباب الاهلی هستیم که تیم بزرگ و قدرتمندی بوده و یکی از مدعیان قهرمانی است.

وی ادامه داد: برای این دیدار غایبان زیادی داریم، اما بازیکنان جایگزین خوبی هم داریم که سطح بالایی دارند. ما ۲۶ بازیکن در همین سطح داریم و هر بازیکنی که وارد زمین می شود، تمام تلاش خود را می کند. امیدواریم که در این بازی به موفقیت دست پیدا کنیم.

شایان ذکر است که اتحاد کلبا با ۷ امتیاز در رده دهم و شباب الاهلی با ۱۴ امتیاز در جایگاه سوم ادنوک لیگ قرار دارند.

منبع: خبـر ورزشی