پرسپولیس محکوم به برد برابر صنعت نفت است/ گل محمدی اشتباه کرد جواب آن فرد استقلالی را داد
پرسپولیس محکوم به برد برابر صنعت نفت است/ گل محمدی اشتباه کرد جواب آن فرد استقلالی را داد

بهنام طاهر زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: با توجه به مساوی که تیم پرسپولیس برابر تیم ملوان گرفت در این بازی محکوم به برد است و باید ۳ امتیاز بازی را  به دور از مسائل حاشیه‌ای و با یک تفاضل گل خوب هم بگیرد […]

- پرسپولیس محکوم به برد برابر صنعت نفت است/ گل محمدی اشتباه کرد جواب آن فرد استقلالی را داد

بهنام طاهر زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: با توجه به مساوی که تیم پرسپولیس برابر تیم ملوان گرفت در این بازی محکوم به برد است و باید ۳ امتیاز بازی را  به دور از مسائل حاشیه‌ای و با یک تفاضل گل خوب هم بگیرد تا در کورس قهرمانی باشد. ان شا الله بتواند به صدر جدول برگردد، چون جایگاهش در صدر جدول است.

بازیکنان پرسپولیس فکر کنند برابر  ۱۴ نفر بازی می کنند 

او ادامه داد: تیم پرسپولیس ضرر‌هایی  از داوری در بازی با ملوان دید، اما استقلال  برابر حریف خود  از قضاوت تیم داوری نفع برد. سرخپوشان با توجه به شرایطی که از سال‌های قبل  و قهرمانی‌های مکرری که داشتند مطمئن باشید در قضاوت داوران تاثیر می‌گذارد. به نظرم مربیان پرسپولیس باید این موضوع را به بازیکنان توجیه کنند که زمانی وارد زمین مسابقه می‌شوند، فکر کنند در برابر ۱۴ نفر بازی می‌کنند.

حسادت هایی به پرسپولیس به خاطر قهرمانی های پی در پی می کنند 

او افزود: با توجه به شرایطی که پرسپولیس دارد و حسادت‌هایی که به علت قهرمانی‌ها پی در پی  به این تیم می‌شود، ناخودآگاه کار برایشان سخت می‌شود. به نظرم پرسپولیسی‌ها باید ۳، ۴ گل در هر بازی بزنند تا یکی، ۲ گل پذیرفته شود. آن‌ها باید بدانند که با هر تیمی برای قهرمانی بازی می‌کنند ۱۱  نفر برابر ۱۴ نفر هستند و این موضوع به چشم می‌آید. حالا  پرسپولیس در یک بازی به  خاطر اشتباهات داوری به صورت  سهوی نه عمدی یک نتیجه می‌گیرد و تیم‌های مقابل در بوق و کرونا می‌کنند و جنجال و حاشیه درست می‌کنند و در رسانه‌ها بازتاب دارد، اما اگر تیم‌های دیگر از  اشتباهات داوری سود ببرند خیلی به راحتی از آن می‌گذرند.   اگر مسائل حاشیه‌ای و ناداوری‌ها بگذارند که سرخپوشان کار خود را کنند. همچنین بازیکنان اضطراب و نگرانی دارند که  اتفاقات غیر فوتبالی در زمین مسابقه بیفتد و حقشان خورده شود.   

عضو هیئت مدیره استقلال برای دیده شدن علیه گل محمدی صحبت کرده است 

طاهر زاده درباره اینکه یحیی گل محمدی به اظهارات خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال واکنش نشان داده و به کمیته اخلاق احضار شده است، گفت: اعضای هیئت مدیره مقطعی در یک تیم حضور دارند و از طرف افرادی گماشته می‌شوند و این افراد برای اینکه دیده شوند مجبورند دست به حاشیه بزنند و فراتر از حد خودشان صحبت کنند، چون این‌ها را کسی نمی‌شناسد و چند ماهی در یک تیم هستند و بعد آن‌ها را برمی دارند. این جور افراد دوست دارند دیده بشوند و آن‌ها می‌خواهند رودرروی افراد بزرگ  و ملی پوش که با افتخار آفرینی بار‌ها بار‌ها دل مردم را شاد کردند، قرار بگیرند. به نظرم گل محمدی اشتباه کرد جواب این فرد  را داد و او در حدی نیست که یحیی بخواهد به صحبتهایش واکنش نشان بدهد.‌ای کاش به سادگی از این قضیه رد می‌شد و جور دیگری واکنش نشان می‌داد. من از یحیی می‌خواهم تمرکزش را روی تیم خود بگذارد و  واکنشی به این افراد کوچک نشان ندهد، چون آن‌ها می‌خواهند خودشان را نشان بدهند و خود نمایی کنند  و با حاشیه سازی مطرح شوند.

او در پایان خاطر نشان کرد: البته گل محمدی فرد باهوشی است و تمرکزش را روی تیم خود گذاشته است و او افشین پیروانی را در کنارش دارد که چم و خم فوتبال را به خوبی بلد است و با این حاشیه‌ها قطعا می‌دانند چطور برخورد کنند.

باشگاه خبرنگاران