گزارش مهم کارگروه نظارت بر قراردادها در مورد تیم استقلال
گزارش مهم کارگروه نظارت بر قراردادها در مورد تیم استقلال

کمیته انضباطی در حال بررسی پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه استقلال است.

 

به گزارش زیرنویس، باشگاه استقلال بعد از اینکه قرارداد بلانکو را ثبت کرد با شکایت باشگاه پرسپولیس به دلیل عبور از سقف قرارداد مواجه شد و به همین خاطر کمیته انضباطی در حال بررسی این پرونده ی مهم است. شکایت باشگاه پرسپولیس در حالی ثبت شد که پیش از این آبی‌ها نمی‌توانستند قرارداد مهاجم آرژانتینی خود را ثبت کنند، چون از همه ظرفیت‌های مالی قرارداد خود استفاده کردند. بعد از کاهش قرارداد سرمربی و ۷ بازیکن استقلال این قرارداد از سوی سازمان لیگ ثبت و کارت بازی گوستاوو بلانکو صادر شد.

واقعیت این است که کمیته انضباطی بر اساس گزارش کارگروه نظارت بر قراردادها و گزارش‌های سازمان بازرسی کل کشور آراء را صادر می‌کند و در حال حاضر هیچ گزارش منفی از سوی این کارگروه در اختیار کمیته انضباطی قرار نگرفته است و در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس هم این کارگروه اعلام کرده است؛ فعلا مدرک منفی در مورد باشگاه استقلال به دست نیاورده است.این در پاسخ به درخواست کمیته انضباطی اعلام شده است.

نکته مهم اینکه مصاحبه‌ها نمی‌تواند ملاک کارگروه نظارت و کمیته انضباطی برای صدور رای باشد. باشگاه استقلال خطاب به سازمان لیگ اعلام کرده است قرارداد سعید مهری و مهدی هاشمی‌نسب هم با کاهش قرارداد از سوی سایر بازیکنان اصلاح می‌شود و قراردادهای واقعی و توافقی آنها در سازمان لیگ ثبت خواهد شد. همان طور هم ادعای مدیر باشگاه پرسپولیس و یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه مبنی بر اعطای پول از سوی یکی از هواداران متمول به بازیکنان سرخ که با شکایت باشگاه استقلال مواجه شده است، نمی‌تواند مرجع صدور رای برای کمیته انضباطی باشد.

بر اساس خبرهای رسیده و شواهد موجود کسر امتیاز از تیم استقلال منتفی است و به نظر شکایت باشگاه استقلال هم از تیم پرسپولیس به خاطر پرداختی‌ها از سوی یک هوادار متمول به شاگردان یحیی گل محمدی ره به جایی نخواهد برد.

منبع: خبـر ورزشی