تعجب مسئول فرانس فوتبال از انتخاب نشدن یاسین بونو
تعجب مسئول فرانس فوتبال از انتخاب نشدن یاسین بونو

برخی از مسئولان رسانه فرانس فوتبال از اینکه امیلیانو مارتینز سنگربان تیم ملی فوتبال آرژانتین به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان در سال ۲۰۲۳ انتخاب شد و جایزه ویژه «لو یاشین» را بُرد، شگفت‌زده هستند. از نظر آن‌ها یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی مراکش و باشگاه الهلال عربستان شایسته دریافت این جایزه بود. توماس سیمون یکی […]

- تعجب مسئول فرانس فوتبال از انتخاب نشدن یاسین بونو

برخی از مسئولان رسانه فرانس فوتبال از اینکه امیلیانو مارتینز سنگربان تیم ملی فوتبال آرژانتین به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان در سال ۲۰۲۳ انتخاب شد و جایزه ویژه «لو یاشین» را بُرد، شگفت‌زده هستند. از نظر آن‌ها یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی مراکش و باشگاه الهلال عربستان شایسته دریافت این جایزه بود.

توماس سیمون یکی از مسئولان ارشد فرانس فوتبال به الریاضیه عربستان گفت: نمی‌دانیم چرا بونو جایزه بهترین دروازه‌بان را نگرفت. آنچه اتفاق افتاد بر اساس رأی‌گیری روزنامه‌نگاران بود تا مشخص شود چه کسی توپ طلای بهترین بازیکن و جایزه یاشین را دریافت می‌کند. این انتخاب آنهاست، اما برای من بسیار عجیب است.

یاسین بونو در رده‌بندی کلی بهترین بازیکنان جهان از مارتینز پیشی گرفت و در جایگاه سیزدهم ایستاد، در حالی که دروازه‌بان آرژانتینی پانزدهم شد.

در مراسم ویژه انتخاب برترین‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۲۳ از نگاه فرانس فوتبال مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین در جایگاه نخست بهترین دروازه‌بان قرار گرفت. ادرسون برزیلی، دروازه‌بان منچسترسیتی سیتی و یاسین بونوی مراکشی دوم و سوم شدند.

باشگاه خبرنگاران