اکبری: داور اعصاب‌مان را خراب کرد
اکبری: داور اعصاب‌مان را خراب کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز چهارشنبه دهم آبان با هفت دیدار در شهرهای رامسر، اسلامشهر، گنبد، رفسنجان، اردکان، گرگان و اصفهان پیگیری شد. دو تیم پاس گرگان و پیکان تهران در این هفته در دیداری سنگین و پنج سته به مصاف یکدیگر […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز چهارشنبه دهم آبان با هفت دیدار در شهرهای رامسر، اسلامشهر، گنبد، رفسنجان، اردکان، گرگان و اصفهان پیگیری شد. دو تیم پاس گرگان و پیکان تهران در این هفته در دیداری سنگین و پنج سته به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت پاس با شکست سه بر دو حریف به دومین برد خود دست یافت.

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در پایان این مسابقه اظهار داشت: بازی زیبایی بود و به تیم خوب پاس گرگان و کادر فنی‌شان تبریک می‌گویم. بازی سخت و پرفشاری بود ولی در یک سری از امتیازات مشکلاتی از لحاظ داوری وجود داشت که اعصاب بازیکنان پیکان را خراب کرد و فشار روحی به تیم وارد کرد.

وی ادامه داد: این حرف‌ها فایده‌ای ندارد و به هرحال نتیجه رقم خورده و این موارد چیزی را عوض نمی‌کند. مهم امتیازی است که از دست رفت. دوستان در فدراسیون والیبال در خصوص سرمربی تیم ملی مسلما بهترین تصمیم را می‌گیرند و همه باید از این تصمیم حمایت کنیم.

همچنین امیرحسن ملاعباسی، سرعتی‌زن تیم والیبال پیکان هم گفت: مسابقه سخت و نفس گیری شد و پنج ست طول کشید که در نهایت با پیروزی پاس به پایان رسید. بازی در گرگان و این جو سالن برای هر تیمی سخت خواهد بود‌ و در این دیدار هم هواداران گرگان تاثیرگذار بودند.

وی عنوان کرد: چند مصدوم داشتیم که کار را برای ما سخت کرد و در نهایت این بازی با باخت پیکان تمام شد. با تمام توان برای مسابقات بعد آماده می‌شویم.

پایان پیام/





منبع: فارس