مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در استان گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، از امروز پنجشنبه ۱۱ تا یکشنبه ۱۴ آبان در نیمه شمالی و غربی تهران احتمال بارش باران همراه با رعد و برق و در نقاط مستعد و قله ها احتمال بارش تگرگ و برف و […]

- آماده باش مدیریت بحران؛ تهرانی‌ها از پنجشنبه تا یکشنبه مراقب باشند

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در استان گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، از امروز پنجشنبه ۱۱ تا یکشنبه ۱۴ آبان در نیمه شمالی و غربی تهران احتمال بارش باران همراه با رعد و برق و در نقاط مستعد و قله ها احتمال بارش تگرگ و برف و بالا آمدن سطح رودخانه‌ها وجود دارد.

حامد یزدی مهر به شهروندان تهرانی توصیه کرد در این مدت از توقف و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران افزود: در پی بارش باران ، احتمال لغزندگی جاده‌ها و معابر و وقوع مه و کاهش دید و اختلال در تردد به ویژه در جاده‌های کوهستانی وجود دارد بنابراین شهروندانی که قصد تردد در جاده‌های کوهستانی را دارند تجهیزات زمستان داشته باشند و پیش از حرکت ایمنی و سلامت خودروی خود را بررسی کنند.

حامد یزدی مهر همچنین از شهروندان خواست هنگام وزش باد شدید از قرار گرفتن در لبه پشت‌بام‌ها و بالکن‌ها و قرارگرفتن در مجاورت سازه‌های تبلیغاتی و ناپایدار، درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی گفت: مدیریت بحران هشدارهای لازم را در این باره به دستگاه‌های امدادی، اجرایی و خدماتی داده است و مسئولان مربوطه نیز باید به پاک‌سازی دهانه پل‌ها ، لایروبی مجراهای آبی و آب رودها توجه ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

هوای تهران دوباره آلوده شد

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین