پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم پایین جدولی صنعت‌نفت آبادان خواهد بود اما عجیب اینکه هواداران پرسپولیس از بلیت‌فروشی این مسابقه حداقل تا لحظه انتشار این خبر استقبال نکرده‌اند. در شرایطی که در مجموع چیزی بین ۳۰ تا ۳۵ هزار بلیت در بخش‌ها و جایگاه‌های مشخص شده این ورزشگاه به فروش […]

- عدم استقبال هواداران پرسپولیس از بازی با نفت

پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم پایین جدولی صنعت‌نفت آبادان خواهد بود اما عجیب اینکه هواداران پرسپولیس از بلیت‌فروشی این مسابقه حداقل تا لحظه انتشار این خبر استقبال نکرده‌اند.

در شرایطی که در مجموع چیزی بین ۳۰ تا ۳۵ هزار بلیت در بخش‌ها و جایگاه‌های مشخص شده این ورزشگاه به فروش می‌رسد هنوز چیزی حدود ۲۴ هزار بلیت خریداری نشده باقی مانده است.

به نظر می‌رسد بالا رفتن ۵۰ هزار تومانی قیمت بلیت ورزشگاه آزادی باعث شده تا هواداران پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه مشکل داشته باشند و از بلیت خریدن استقبال نکنند.پرسپولیسی‌ها ۹ روز قبل با وجود گرانی بلیت بازی با استقلال تاجیکستان بیشتر از حد اعلام شده به ورزشگاه رفتند اما برای بازی لیگ برتری این استقبال اتفاق رخ نداده است.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که دوستداران پرسپولیس ماه‌ها به خاطر بیماری کرونا و سپس مسائل دیگر از حضور در ورزشگاه آزادی محروم بودند و حالا که مشکلی برای حضورشان در ورزشگاه وجود ندارد قیمت بلیت‌ها آنقدر بالا رفته که برای قشر متوسط جامعه خریداری بلیت و رفت و آمد به ورزشگاه هزینه گزافی به دنبال خواهد داشت و با این حساب حتی هواداران دوآتشه نیز بعضا قید رفتن به ورزشگاه آزادی را می‌زنند.

عدم استقبال از بلیت‌فروشی این مسابقه در شرایطی اتفاق می‌افتد که پرسپولیس بیش از ۵ هفته در ورزشگاه آزادی میزبان نخواهد بود.

منبع: خبـر ورزشی