امیر قلعه‌نویی اردیبهشت ماه سال ۸۸ استقلال را به مقام قهرمانی هشتمین دوره پیکارهای لیگ برتر رساند اما یک ماه بعد به دلیل عدم تفاهم کاری با امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل وقت این باشگاه از جمع آبی‌ها جدا شد و به سپاهان رفت. جدا شدن او همانا و آغاز کنایه‌ها و جنگ لفظی نیز همان. […]

امیر قلعه‌نویی اردیبهشت ماه سال ۸۸ استقلال را به مقام قهرمانی هشتمین دوره پیکارهای لیگ برتر رساند اما یک ماه بعد به دلیل عدم تفاهم کاری با امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل وقت این باشگاه از جمع آبی‌ها جدا شد و به سپاهان رفت. جدا شدن او همانا و آغاز کنایه‌ها و جنگ لفظی نیز همان. آشتیانی آبان ماه سال ۸۸ در مصاحبه‌ای مدعی شد او و صمد مرفاوی سرمربی وقت استقلال اهل زنگ زدن به بازیکنان حریف نیستند و همین مسئله موجب شد قلعه‌نویی در زیرنویس پاسخ تندی بدهد.

سرمربی وقت سپاهان طی مصاحبه‌ای که یازدهم آبان ۸۸ در زیرنویس منتشر شد، پیرامون این کنایه گفت: من ۱۳ سال است که مربی‌گری می‌کنم و با افراد زیادی در این فوتبال کار کرده‌ام. اگر آقایان ثابت کردند که من به بازیکن حریف زنگ زده‌ام مطمئن باشید مربی‌گری را کنار می‌گذارم؛ اگر بتوانند چنین ادعایی را ثابت کنند مرد نیستم اگر باز هم سراغ مربی‌گری بروم. سرمربی وقت سپاهان همچنین در واکنش به این نکته که احتمال دارد مدیر عامل استقلال برای حلالیت گرفتن قبل از سفر حج به او زنگ بزند هم مدعی شد دوست ندارد کسی به او زنگ بزند.

نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که سپاهان با امیر قلعه‌نویی قهرمان شد و استقلال در جایگاه سوم ایستاد اما امیررضا واعظی آشتیانی بعدا در مصاحبه‌ای مدعی شد سومی استقلال در دوره مدیریت او پاک‌ترین عنوانی بوده که این تیم در پیکارهای لیگ برتر کسب کرده است! نکته این‌جاست که آبی‌پوشان با مدیریت همین شخص در لیگ هشتم نیز قهرمان شده بودند!

زیرنویس‌گردی| خشم قلعه‌نویی: اگر این ادعا را ثابت کردند مربی‌گری را رها می‌کنم/ حلالیت؟ دوست ندارم کسی به من زنگ بزند!

منبع: خبـر ورزشی